مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1391 - 5:11   |   کد مطلب: 5739
طلا در واکنش به سخنان احمدی نژاد مطرح کرد:
سپاه هزینه جان نثاریش به رهبری را می دهد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سپاه باید بداند که بالاخره فدایی رهبر بودن نیز هزینه دارد ولی کسی که در برابر قانون عمل کند هیچ باکی از این موضوع ندارد و طبیعی است که هر چه جلوتر می رویم آماج حملات به سپاه بیشتر می شود.

به گزارش صدای دانشجو، حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "ندای انقلاب"، در مورد صحبت های احمدی نژاد مبنی بر دست داشتن سپاه و دستگاه های امنیتی در انتخابات نظام پزشکی گفت: اگر اطلاعاتی از سپاه خواسته شده و نمی داد، این جای سئوال بود،ولی اگر اطلاعاتی داشته و داده است که جای سئوال ندارد، سپاه اطلاعات به عنوان یک مجموعه قانونی به هیئت نظارت و اجرا داده است.

* تطابق اسناد ارسالی از سوی وزارت اطلاعات و سپاه در خصوص برخی کاندیدا

وی با بیان اینکه به جز سپاه مراجع چندگانه هم مانند وزارت اطلاعات در مورد این موضوع نظر دارند، تصریح کرد: هیئت اجرایی و نظارت انتخبات اسناد ارسالی از وزارت اطلاعات و سپاه را در کنار هم می گذارد و آنها را با یکدیگر تطبیق می دهد که آیا این اسنادی موید و در کنار هم دیگر است؟ که در خصوص برخی کاندیداها اسناد ارسالی صادق بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برخی ها را به دنبال ناکارآمد کردن تمام ساختارهای انتخاباتی هستند، افزود: موضوعی که در مورد نظام پزشکی به وقوع پیوسته، محل بحث است کما اینکه افراد دیگری در زمان انتخابات ۸۸ بارها این مورد را مطرح کردند و به واسطه این ادعا سازو کارها را قبول نکردند و قانون را زیر پا گذاشتند.

*سپاه هزینه جان نثاریش به رهبری را می دهد/افزایش آماج حملات به سپاه تا انتخابات

وی با بیان اینکه سپاه را باید به عنوان یکی از مهمترین حامیان و مجموعه هایی که بیشترین دستاوردها را برای انقلاب داشته است،نام برد تاکید کرد: اشتباه بزرگی است که  بخواهیم سپاه را دچار مشکل کنیم، البته سپاه  نیز باید بداند که بالاخره فدایی رهبر بودن نیز هزینه دارد ولی کسی که در برابر قانون عمل کند هیچ باکی از این موضوع ندارد و طبیعی است که هر چه جلوتر می رویم آماج حملات به سپاه بیشتر می شود.

طلا در پاسخ به این سوال که متاسفانه امروز شاهد این هستیم که برخی های در داخل همسو با رسانه های صهیونیستی و آمریکا به دنبال زیر سئوال بردن سپاه هستند، علت این همرایی را چه می دانید؟ گفت: دشمن مدت ها است که به دنبال پیاده سازی سناریوی براندازی و سرنگونی نظام است ولی به دلیل پیوستگی نظام با مردم نمی تواند.

وی در ادامه سپاه را جزو یکی از نهادهای اصلی که باعث پیوند بین مردم و نظام می شود، دانست و تصریح کرد: نهادهایی همچون روحانیت، بسیج و سپاه در این کشور باعث پیوستگی هر چه بیشتر مردم با نظام می شوند و امروز دشمن برای از بین بردن نظام  با برنامه ریزی های از قبل تعیین شده به دنبال برهم زدن وابستگی ها و پیوند ها است.

نماینده مردم تهران در پایان با بیان اینکه نباید برای رسیدن به خواسته های خود با رسانه های صهیونیستی و آمریکا همسو شد، خاطرنشان کرد: اگر احساس کنیم در مجموعه سپاه که بیت المال هست اطلاعاتی وجود دارد که ممکن است ضرر و زیانی به مجموعه ایی وارد کند و این اطلاعات بیرون نیاید، جای سئوال است وگرنه اطلاعاتی که بایگانی شود دیگر به درد نخواهد خورد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار