مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. شهريور 1394 - 0:15   |   کد مطلب: 15901
جهت رضایتمندی مشتریان و رشد و پیشرفت کشور باید تولید کننده و مصرف کننده در یک توازن قراربگیرند که هم قیمتها منصفانه باشد، هم کیفیت مطلوب باشد و هم خریداربه چرخیدن چرخ اقتصاد جامعه کمک کند.

به گزارش صدای دانشجو ، مدیر عامل سایپا در سخنانی از مردم شریف ایران بابت کیفیت پایین محصولات عذرخواهی کرد و از برنامه جامع این شرکت در افزایش کیفیت سخن گفت و مدیر عامل ایران خودرو نیز وعده تغییرو تحول در خودرو سازی را داد و قول داد کیفیت محصولات این شرکت ارتقاء پیدا کند.هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو همچنین در سخنان خود برضرورت توجه به تولید ملی اشاره کرد و افزود فعالیت 60 صنعت دیگر با حوزه خودرو گره خورده است تصریح کرد: اگر سایپا و ایران خودرو نباشند فقط در یک مورد 70درصد فروش فولاد مبارکه کاهش پیدا می‌کند. در بخش‌های دیگر چون پتروشیمی، شیشه، پارچه، قطعات و... هم این امر صدق می‌کند.
با تاملی در سخنان ایشان در می یابیم که حمایت از تولید ملی و کمک به اشتغال جوانان و چرخه اقتصادی کشور امری لازم است . اما برای اینکه به این اهداف برسیم باید مردم احساس کنند که خودرو سازها علاوه بر منافع و سود شرکت خود به فکر مال و جان مردم هم هستند .وقتی تولید کنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا مردم با خیال راحت سوار اتومبیل خود شده و نگران کیفیت قطعات و امنیت ماشین نباشند و وقتی قیمت محصولات تولیدی داخل متناسب با قدرت خرید مردم باشد مسلماً مردم عزیز و مصرف کنندگان هم به دنبال محصولات خارجی نمی روند و ترجیح می دهند از محصولات بومی که از پشتوانه و خدمات دهی بیشتری برخوردار است استفاده نمایند تا در تامین لوازم یدکی و پشتیبانی فنی و ضمانت و... هم به مشکل بر نخورند. پس باید همکاری خودروسازها و مردم دوسویه باشد تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده از کار کردن باهم احساس رضایت کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار