مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1395 - 17:38   |   کد مطلب: 19424
دانشجویان همدانی در راهپیمایی 22 بهمن در مشهد از ایادی سلطه و کفر بیزاری جستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دانشجویان همدانی در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه در مشهد مقدس ،به عنوان نماینده دانشجویان همدان انزجار خود را از نظام سلطه ابراز کردند.

نماینده ی این دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: با سردادن شعارهایی بر ضد آمریکا،اسرائیل،انگلیس و ابرقدرتهای استکباری،بیزاری خود را در برابر سیاستهای آنان نشان می دهیم و همراهی همیشگی و پر قدرت خود را با رهبری معظم انقلاب اسلامی اعلام می کنیم.

وی اظهار داشت: شعار مرگ بر آمیرکا و تبری از سیاست های کثیف آمریکا مساوی است با نابودی سیاستی که دولت آمریکا دنبال می کند، و این شعار فقط بر ضد سیاست دولت آمریکاست نه بر ضد مردمان آمریکایی که خود از عملکرد دولتشان بیزارند و در پی عدالت و برابری هستند.


دانشجویان با اشاره به آیه ی قرآن که یهود را دشمن اصلی اسلام معرفی کرده، شعارهایی را که بر ضد صهیونیسم سر دادند و اعلام کردند که طبق گفته ی رهبری صهیونیسم به زودی به هلاکت مطلق میرسند.


راهپیمایی کنندگان حضور خود را در راهپیمایی سدی در برابر خواسته های بیجای ترامپ دانسته و افزودند که بوش پدر و پسر،اوباما و ترامپ که هیچ،تمام سرکرده های بزرگ استکبار در برابر قدرت انقلاب اسلامی آنهم با رهبری رهبر معظم انقلاب هیچ غلطی نمیتواند بکند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار