مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1394 - 12:34   |   کد مطلب: 16332
امام جمعه شهرستان پاوه در همایش امت واحده اسلامی مطرح کرد:
داعش خوارج عصر ما هستند
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: داعش خوارج عصر ما هستند و این این گروه تابع هیچ اصل و آیینی نیستند به طوری که با جنایتهای خود آبروی اسلام و پیامبر رحمت را برده اند.

به گزارش صدای دانشجو، ماموستا ملاقادری در همایش "امت واحده اسلامی زمینه ساز تمدن اسلامی "در دانشگاه بوعلی سینا که به همت جامعه اسلامی این دانشگاه برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای همدان و سردار همدانی اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که ملت ایران در هشت سال دفاع جوانمردانه و 35 سال مقاومت مردانه در برابرجنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی با استفاده از چهار اصل اساسی عقیده ، رهبری وحدت و صبر ایستادگی کردند.

وی اظهار کرد: برای حفظ امت اسلامی و تمدن اسلامی و حفظ این دو اصل باید قرآن را به طور کامل مطالعه کرد چرا که در قرآن کریم 228 آیه درمورد عقیده، احکام، صلح و اقتصاد و بقیه ایات کلام الله مجید درباره مخازن طبیعت وتاریخ اقوام است.

ماموستا ملاقادری ادامه داد: نباید غافل باشم چرا که غفلت از مصیبت های عظیم در جامعه اسلامی است و مردم ما در سایه لطف مقام معظم رهبری همیشه ییدار هستند.

امام جمعه شهرستان پاوه به حمله امریکا به عراق اشاره کرد و با بیان اینکه آنهامتعهد شده بودند که صدام را سرنگون کنند و اوضاع عراق را بهبود ببخشند بیان داشت: اکنون چندین سال از وعده آمریکا می گذرد و وضعیت عراق بدتر شده است.

وی همچنین با اشاره به حملات غرب در سال 1380 به کشور افغانستان افزود: امروز بعد از 15 سال سقوط طالبان هنوز شاهد کشتار و تخریب بلاد در آن مناطق هستیم.

ماموستا ملاقادری با تاکید بر اینکه هر عصری معضلات خاصی دارد گفت: معضلات عصر ما با گذشته متفاوت است امروز افراطی گری خشونت و فعالیت تکفیری ها مشکل اساسی عصر ماست.

وی با تاکید بر اینکه اسلام مربوط به مذاهب است و ربطی به شیعه و سنی ندارد عنوان کرد: هر دودی آتش نیست و این تصور که هر کسی اهل سنت باشد داعشی است درست نیست.

وی داعش را خوارج عصر ما خواند وگفت: این گروه تابع هیچ اصل و آیینی نیستند به طوری که با جنایتهای خود آبروی اسلام و پیامبر رحمت را برده اند.

امام جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: 84 درصد قربانیان توسط داعش سنی هستند چرا که این گروهک تروریستی ما را که با جمهوری اسلامی در ارتباط هستیم مرتد می داند واهل سنت بیستر از شیعه گرفتار این گروه تروریستی هستند.

وی در پایان تاکید کرد: امروز در ایران امنیت داریم و این امنیت با پول تامین نمی شود بلکه امنیت با فکر و اندیشه ایجاد می شود.

انتهای پیام/ح.ج.م/ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار