مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. دى 1393 - 15:10   |   کد مطلب: 14751
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، از سال آینده رشته پزشکی عمومی با موافقت وزارت بهداشت و درمان کشور در همدان تاسیس و دانشجو می پذیرد.
تیموریان مطلق

به گزارش صدای دانشجو، اصغر تیموریان مطلق در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: پس از پیگیری های مستمر توسط این واحد دانشگاهی و موافقت سازمان مرکزی و وزارت بهداشت و درمان مجوز تاسیس رشته پزشکی عمومی به دانشگاه آزاد اسلامی همدان داده شد.

وی افزود: براساس این مجوز از مهرماه 1394 بیست دانشجوی پزشکی در واحد همدان مشغول به تحصیل خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: تاسیس رشته های پزشکی مطالبه به حق مردم استان مسولین استانی بودکه با پیگیریهای دانشگاه آزاد اسلامی  سرانجام به بار نشست.

تیموریان تصریح کرد: با راه اندازی ساختمان تخصصی آزمایشگاه ها در این واحد دانشگاهی دانشجویان رشته های علوم پایه و مخصوص پزشکی می­توانند از تمام ظرفیت های موجود آزمایشگاهی بهره مند گردند..

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد همدان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هم اکنون با داشتن بیش از 166 رشته مقطع از کاردانی تا دکتری به عنوان یک قطب علمی در غرب کشور سرآمد است و امیدواریم با ورود به عرصه پزشکی نیز بتوانم نقش مهم و موثری در جامعه وسلامت جامعه ایفا نماید.

گفتنی است: دانشگاه آزاد اسلامی همدان در 25 مرداد 1366 تاسیس و هم اکنون با داشتن بیش از 15 هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان بزگترین دانشگاه حضوری استان همدان مشغول به فعالیت است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار