مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. مرداد 1394 - 23:09   |   کد مطلب: 15345
با تخصیص یارانه ای دولت در امر بهینه سازی مصرف انرژی 33هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

 

به گزارش صدای دانشجو، همایش مصرف بهینه امروز در محل سالن اجتماعات دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
 در این همایش  عنوان شد نزدیک به 600 موتور خانه از لحاظ مصرف انرژی بهینه می شوند وبا تخصیص یارانه ای دولت در امر بهینه سازی مصرف انرژی 33هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.
طراحی سامانه نرم افزاری موتور خانه ها.
ارتقاء وسطح بهره وری وبهینه سازی مصرف انرژی در موتورخانه ها با بکارگیری سامانه نرم افزاری انجام می شود.
در این نرم افزار که شامل پنج فصل می باشد وتمام عوامل از جمله صاحبان موتور خانه ،سرمایه گذار،پیمانکار تامین وتجهیز کننده قطعات،بخش دولتی مورد توجه قرار گرفته است.
این نرم افزار با قابلیت وب می تواند بصورت وب سرویس  به سرورهای کشور مانند شرکت گاز وتوانیر وصل شود ونظارت لازم انجام پذیرد.
در این طراحی سعی شده از دخالت دست انسان  جلوگیری شود تا احیانا از سوءاستفاده احتمالی جلو گیری شود.این نرم افزار در 14 مردادماه رونمایی خواهد شد وافراد می توانند برای ثبت نام در این طرح به عنوان صاحبان موتورخانه ویا سرمایه گذار ثبت نام کنند.و

 سقف  برای بازگرداندن سرمایه تا 2 میلیارد دلار است، یعنی به ازای هر متر مکعب گاز صرفه جویی، 450 تومان به سرمایه گذار باز می گدد.

برای انجام این طرح در موتورخانه ها محدودیت زمانی تعیین شده است. این طرح باید در موتورخانه های مسکونی طی 33 ماه و بخش اداری طی 22 ماه اجرا شود و بر این اساس علاوه بر اینکه یک برنامه ریزی برای اجرای طرح انجام می شود، قوانین شورای اقتصاد نیز رعایت شود.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار