مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. مرداد 1394 - 5:36   |   کد مطلب: 15460
توسط یکی از موسسات وابسه به اصلاح‌طلبان صورت گرفت:
هدیه اجباری قرآن های نفیس برای تامین هزینه‌های انتخاباتی
یکی از موسسات انتشاراتی وابسته به یکی از گروه های سیاسی اصلاح‌طلب، با برنامه ریزی دقیق و با هدف پیروزی در انتخابات مجلس و به دست گرفتن کرسی های قدرت بیشتر برای طیف سیاسی مدنظر، قصد دارد با چاپ و هدیه اجباری قرآن های نفیس به بخش های مختلف، هزینه های انتخاباتی گروه مورد حمایت خود را تامین کند.

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل ازدانا برخی از احزاب سیاسی برای پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، با سال ها برنامه ریزی  به چاپ و هدیه قرآن های نفیس روی آورده اند تا از این طریق به اهداف سیاسی خود برسند.

 

این روزها، سیاسیون برای رسیدن به اهدافشان دست به هر کاری می زنند تا شاید از این طریق، هزینه های سیاستمداری و سکانداری خویش را به دست آورند. جالب آنکه این افراد برای رسیدن به اهداف خود، از مقدس ترین چیزها هم چشم نمی پوشند و حاضرند در قالب خوارج جدید، با سو استفاده از قرآن برای خود پرچمی درست کنند.

 

روزگاری اگر معاویه و عمر و عاص، با قرار دادن صفحات قرآن بر روی نیزه، در برابر امام علی (ع) از قرآن به عنوان حکم یاد کرده و دل مولای متقیان را رنجاندند، این روزها نیز برخی دیگر از همان گروه خوارج با دست درازی بر قرآن قصد دارند به اهداف خود رسیده و دل شیفتگان به اسلام را خون کنند.

 

در این راستا، یکی از موسسات انتشاراتی وابسته به یکی از گروه های سیاسی اصلاح‌طلب، با برنامه ریزی دقیق و با هدف پیروزی در انتخابات مجلس و به دست گرفتن کرسی های قدرت بیشتر برای طیف سیاسی مدنظر، قصد دارد با چاپ و هدیه اجباری قرآن های نفیس به بخش های مختلف، هزینه های انتخاباتی گروه مورد حمایت خود را تامین کند.

 

جالب آنکه این گروه سیاسی خاص، قصد دارند در یک مراسم، با دعوت از مسئولان عالی رتبه نظام و رونمایی از این قرآن نفیس، از نظام جمهوری اسلامی نیز به عنوان سپر تمامی تخلفات صورت گرفته در این خصوص نیز سو استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار