مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. شهريور 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 15677
مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، همکاری و مشارکت مردم شهرضا در ساخت دانشگاه دولتی این شهرستان را ستودنی دانست و گفت: در هر منطقه‌ای که مردم و مسئولان از ایجاد و توسعه مراکز دانشگاهی حمایت کنند شاهد رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌ها خواهیم بود.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل از ایسنا،مهرالله رخشانی مهر در مراسم کلنگ‌زنی نخستین ساختمان آموزشی دانشگاه دولتی شهرضا حضور خیران آموزش عالی در شهرضا را نقطه عطفی در توسعه مراکز دانشگاهی در این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: بر اساس طرح‌ جدید وزارت علوم در صورتی که خیران 50 درصد هزینه ساخت مراکز دانشگاهی را تامین کنند، دولت نیز به همان اندازه به ساخت این مراکز کمک می‌کند.

 

وی افزود: بودجه وزارت علوم در این طرح 32 میلیارد تومان است که با مجموع سایر اعتبارات در سال 94 رقم آن به 75 میلیارد تومان می‌رسد.

 

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم تاکید کرد: هر دانشگاهی که بتواند از ظرفیت خیران بیشتر استفاده کند از مزایای این طرح استفاده بیشتری می‌برد .

 

رخشانی مهر تصریح کرد: دانشگاه‌های نوساز و یا جدید التاسیس لازم است تا در اسرع وقت نسبت به جذب و معرفی خیران آموزش عالی اقدام کنند، زیرا در صورت گذشت از زمان تصویب طرح دانشگاه‌های بیشتری متقاضی دریافت تسهیلات شده و در نتیجه میزان آن نیز کاهش خواهد یافت .

 

وی گفت: ولایتمداری و شهیدپروری بارزترین ویژگی‌های مردم این شهرستان است و با توجه به سبقه درخشان فرهنگی لازم است امکانات علمی و آموزشی آن نیز افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار