مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. شهريور 1394 - 14:00   |   کد مطلب: 15894
رئیس مرکز هیئت‌‌های امنا و هیئت ممیزه مرکزی وزارت علوم با اشاره به جزئیات انتخاب اساتید نمونه کشوری گفت: ۱۲ استاد نمونه فردا تقدیر می‌شوند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای دانشجوبه نقل ازتسنیم  ،علی اصغر رستمی رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت ممیزه مرکزی وزارت علوم  با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین دوره انتخاب اعضای هیئت علمی نمونه کشور گفت: مراسم تقدیر از اعضای هیئت علمی نمونه کشور در بیست و چهارمین دوره گرامیداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشور صبح فردا با حضور وزیر علوم در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تقدیر از اساتید نمونه کشوری از دهه 70 شروع شده و تاکنون 359 عضو هیئت علمی نمونه معرفی شده‌اند، ادامه داد: از نظر آماری دانشگاه تهران با داشتن 42 استاد نمونه در بالاترین رده قرار داد و به‌ترتیب دانشگاه شهید بهشتی با 24 استاد نمونه، دانشگاه صنعتی شریف و فردوسی مشهد با 22 استاد نمونه و صنعتی امیرکبیر با داشتن 21 استاد نمونه که مورد تقدیر قرار گرفته‌اند در رده بعدی قرار دارند. 

رستمی افزود: در بیست و چهارمین دوره انتخاب اعضای هیئت علمی نمونه 10 استاد از دانشگاه‌های دولتی و 2 استاد نمونه از دانشگاه آزاد انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به شرایط اساتید برتر و نمونه گفت: اساتید نمونه باید از نظر علمی آئین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی را دارا بوده و امتیازات آموزشی‌، اجرایی و فرهنگی آنها حداقل 210 امتیاز را دارا باشد. این امتیاز برای دانشیاران 185 است.

رستمی افزود: بین اساتید نمونه کشوری امسال اساتیدی از رشته‌های مدیریتی آموزشی، دفاع ملی، مدیریت استراتژیک، اساتید حوزه و دانشگاه دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بین 359 استاد نمونه انتخاب شده متأسفانه 27 استاد دارفانی را وداع گفتند، گفت: استاد صادق آئینه‌وند یکی از این اساتید است که در مراسم فردا کلیپی به‌یاد وی پخش می‌شود.

انتهای پیام/*

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار