مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آذر 1394 - 9:35   |   کد مطلب: 16374
معاون پرورش وزارت آموزش و پرورش از لزوم جوان باوری برای رشد مدرسه و کشور و تربیت مدیران آینده خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر کفاش معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار  ما گفت: باید جوانان را باور کنیم و اجازه بدهیم کارهایی که امروزه در نظام و حکومت انجام می‌شود بر عهده جوانان باشند، در صورتی که از فکر و اندیشه دانش آموزان جوان استفاده کنیم و به فکر آن‌ها ارزش دهیم بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل خواهد شد. 
وی افزود: علاوه بر روزهایی در مدرسه که تحت عنوان دانش‌آموز محوری است،‌شوراهای دانش‌آموزان برای به عهده گرفتن بخشی از تصمیمات و فعالیت های مدرسه می‌توانند راهی برای باور کردن دانش‌آموزان جوان باشند . اگر مشارکت‌های دانش‌آموزان را جدی بگیریم و نگاه ضعیف به آن‌ها نداشته باشیم زمینه کسب تجربه برای داشتن آینده موفق و رشد مدرسه و در نهایت کشور را ایجاد کرده‌ایم. 
معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مدیر مدرسه مدیری است که در جهت تحقق اهداف مثل تربیت مطلوب جوانان و نوجوانان در مدرسه، وظایف و نقش دیگر ارکان مدرسه را در کنار جایگاه خود پر رنگ و مهم بداند چرا که وظیفه همه ما است که راهبر دانش‌آموزان باشیم و مهارت‌های مفید برای آینده را به آنها یاد بدهیم تا بتوانند کارهای اجرایی چه در مدرسه چه در آینده در جامعه به دست بگیرند.باور کردن نسل جوان در فعالیت‌های مدرسه، مدیران فردا را تربیت خواهد کرد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار