مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. آذر 1394 - 9:25   |   کد مطلب: 16402
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز ملایر به ایجاد دانشگاه علوم‌پزشکی در این شهرستان، گفت: با توجه به نیاز فوری مردم شهرستان ، مرکزMRI ملایر سریع‌تر راه‌اندازی شود.

 به گزارش صدای دانشجواحمد آریایی‌نژاد گفت: ملایر بعنوان شهر دوم استان نیازمند دانشگاه علوم پزشکی است.

وی افزود: در بخش علوم‌پزشکی و پیراپزشکی در شهرستان خلا وجود داشت که با پی‌گیری‌های انجام شده در دولت قبل دانشکده پرستاری با این برنامه که در آینده به دانشکده علوم پزشکی ارتقاء یابد در ملایر تأسیس شد.

آریایی‌نژاد تصریح کرد: پیگیری‌هایی انجام شد تا رشته‌های دیگر نیز در این دانشکده تدریس شود تا این دانشکده به دانشگاه تبدیل شود اما برنامه دولت یازدهم این است که این کار را  به صورت مجتمع‌های آموزش عالی انجام دهد و ما نیز تابع قانون هستیم اما قطعا یکی از وظایف ما پیگیری رشد و اعتلای جامعه و حوزه انتخابیه در شهرستان است.

آریایی‌نژاد تاکید کرد:باید تلاش کرد در کسب دانش و تحصیل فاصله‌ها بین اقشار جامعه کم شود و برای جمعیت تحت پوشش‌ رفاه بیشتر فراهم کرد و از آرزوهای هر نماینده و مجلسی این است که بتواند به پیشرفت حوزه انتخابیه خود البته با عدالت و توازن کمک کند.

وی در مورد وقفه ایجاد شده در ساخت اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) نیز با بیان اینکه اورژانس فعلی شهرستان تراکم بسیار بالایی دارد و در شان مردم ملایر نیست، گفت:  درساخت این اوژانس بین اوقاف و شهرداری ملایر اختلاف مالی وجود دارد.

آریایی‌نژاد تاکید کرد:باید مسئولان این دو اداره در ملایر دوراندیشی و تعامل بیشتری نشان دهند، همچنین نیاز است مسئولان بالادست مانند فرماندار و استاندار نیز به موضوع ورود کرده و این مشکل را حل کنند چراکه تاخیر موجب خسارت به مردم ملایر و همچنین تویسرکان و نهاوند است زیرا در اورژانس ملایر شهروندان این شهرها نیز پذیرش می شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید دستگاه MRI برای بیمارستان امام حسین(ع) نیز گفت: جایابی این دستگاه انجام شده است و انتظار می‌رود مسئولان شبکه بهداشت و درمان ملایر و همچنین دانشگاه علوم پزشکی همدان سریع‌تر وظایفی را که بر عهده‌شان است انجام دهند.

آریایی‌نژاد تأکید کرد: چند دستگاه MRI در کشور خریداری شده که اگر جایابی درست و روند اداری را به موقع انجام ندهند قطعا کار با تاخیر رو‌به‌رو می‌شود و در خدمت رسانی به مردم خلل وارد می‌شود. از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انتظار است سریع‌تر شاخص‌های مورد نظر وزارتخانه را فراهم کرده و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار