مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1394 - 23:38   |   کد مطلب: 16958
دانشگاه ملایر در بیانیه‌ای به مناسبت ایام فجر اعلام کرد: دهه مبارک فجر، دهه احیای ارزش‌ها، یادآور حماسه و ایثار ملت مومن و انقلابی ایران، روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از دانشجو، دانشگاه ملایر در بیانیه‌ای به مناسبت ایام فجر اعلام کرد: دهه مبارک فجر، دهه احیای ارزش‌ها، یادآور حماسه و ایثار ملت مومن و انقلابی ایران، روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب است.

 

متن بیانیه صادر شده از سوی دانشگاه ملایر به شرح زیر است:

 

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و برپایی حکومت اسلامی، نشانگر آزادی خواهی و تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. در سی و هفتمین سالگرد ثمردهی نهال با برکت انقلاب اسلامی، خدای را سپاس می گوئیم که توفیق خدمت در مجموعه ای علمی – فرهنگی نصیب مان شده است تا ادامه دهنده راه پر افتخار شهدا و امام شهدا باشیم که فرمودند: دانشگاه "مبدأ همه تحولات" است.

 

دهه مبارک فجر، دهه احیای ارزش ها، یادآور حماسه و ایثار ملت مومن و انقلابی ایران، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در به بار نشستن نهال انقلاب و حفظ آن، مشارکت داشتند و صفحه ای زرین را در تاریخ حیات بشریت گشودند.

 

برجام یکی از موفقیت‌های بزرگ دولت تدبیر و امید بود که حاصل خون‌بهای شهیدان والا مقام هسته‌ای است که در راه سربلندی ایران عزیز، جان‌فشانی کردند. در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران جا دارد از تلاش‌های دولت تدبیر و امید در به انجام رساندن وعده‌های خود و هم‌چنین تیم مذاکره کننده‌ هسته‌ای تشکر و قدردانی کرده و این پیروزی را به ساحت مقدس امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، همکاران دانشگاهی و ملت شریف ایران تبریک عرض کنم.

 

اینک در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه ملایر ضمن اعلام وفاداری خود به اسلام، آرمان های انقلاب، منویات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و خون شهدای این مرز و بوم و تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن، همه اقشار مختلف ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت می کنند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار