مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. دى 1394 - 1:08   |   کد مطلب: 16552
9دی ماه سال 99حماسه ای بود که در تاریخ ثبت شد و نصرت ملتی بود که دین و نظام اسلامی را یاری کرد.حماسه ای که از دل مردم برخاست و تمام خدعه ها و توطئه های عناصر خارجی و داخلی را نقش بر آب کرد.

به گزارش صدای دانشجو، بیانیه 9 دی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان
ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم
"وقتی امتحان خوب بدهید خدا شما را بالا می برد.امروز خط اسلام خط ایمان به الله.خط انقلاب در کشور و در میان ملت، خیلی قویتر، پر رنگ و بالاتر است از آنچه که قبل ازاین فتنه بود.چرا؟چون مردم خوب امتحان دادند.این نمره الهی است.این شد برای مادستورالعمل" (رهبر انقلاب09/01/99)

9دی ماه سال 99حماسه ای بود که در تاریخ ثبت شد و نصرت ملتی بود که دین و نظام اسلامی را یاری کرد.حماسه ای که از دلمردم برخاست و تمام خدعه ها و توطئه های عناصر خارجی و داخلی را نقش بر آب کرد.حرکتی عظیم که جان گرفته از "روح دیانتحاکم بر دلهای مردم "بود.

روحی که به اصل انقلاب و هویت آن بر می گردد! عنصر" مردم" و عنصر"ایمان دینی"بود که معجزه گری کرد و بسیج ملت را در صحنه نگه داشت و این حضور توام با "بصیرت" را تداوم بخشید.
از بی تدبیری ها و سهل اندیشی های فتنه گران سال 99اهانت به تقدسات دینی آن هم در روز عاشورا بود که لکه ی ننگی بر کارنامه آنها باقی گذاشت و به وضوح هدف اصلی گردانندگان آن را آشکار نمود، که ادعای تقلب در انتخابات صرفا بهانه ای با هدف ضربه به پیکره انقلاب و مبارزه با اصالت انقلاب دینی و اسلامی طراحی شده است.

اما... ملت غیور ایران، در این روز پاک با بصیرتی عظیم و همیشگی اجازه ندادند که "غبار آلودگی فتنه" کسی را گمراه کند.
همچنانی که این حماسه بزرگ دشمنان این مرز و بوم را ناامید کرد درسهایی رو به ارمغان داشت که از جمله آنها بصیرت و آگاهیعلمی و دشمن شناسی به وقت بود.

به واقع ملت شریف به فرموده رهبر معظم انقلاب خوب خنده و اخم دشمن را شناخت و خوشحالی
دشمن را دید، خشم دشمن را دید وآنجا بود که برابر ذوق زدگی استکبار وصهیونیسم حرکتی صحیح و در مسیر حق را برگزید و خط بطلان عظیمی بر مسیر کج وغلط و وارونه فتنه گران کشید!
هدف دشمنان این نظام و انقلاب در طول زمان، همواره چپاول و غارت ثروت ملی بوده و هست و برای به اصطلاح کدخدایی خود ازهیچ تلاشی فرو گذار نکرده است.  

آنان انقلاب ایران که نماد مقاومت و استقلال از طاغوت زمان است را دشمن خواهند بود تا آنجا که
پیام انقلاب آزادی خواهانه ایران را به گوش جهانیان نرساند و در سرانجام امر کشور را به عدول از ارزش ها و هویت اسلامی وانقلابی خود سقوط دهند.
اینک پس از کش و قوس های فراوان و ایجاد چالش و جنگ و اختلاف و تفرقه در بطن این ملت، دشمن جنگ فرهنگی و جنگ نرم راهم بجد پیگیر است تا بتواند به هدف های خود برسد.

تغییر اندیشه و نفوذ فرهنگی و سیاسی و اجتماعی بار دیگری است که به مراتب سخت تر و سنگینتر به این کشور تحمیل می شود . این فتنه ی نو که به مراتب پیچیده تر از فتنه های گذشته است، ما را برآن می داردکه برای عبور سالم و کم هزینه از آن، خود را باید با بصیرت عمارگونه مجهز کنیم.

پروژه ی نفوذ، فتنه ای است که دشمن چند وقتی است آنرا آغاز کرده و مردم و بالاخص جوانان همیشه در صحنه، می طلبد که امانت انقلاب را این بار ،خود به دوش بکشند تا انقلابیکه پدرانشان آنرا مدیریت کردند، به سر منزل مقصود برسد. ان شاء الله

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار