به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 12. دى 1394 - 17:30   |   کد مطلب: 16564
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان جنایت آل سعود در مورد اعدام روحانی برجسته شیعیان عربستان شیخ النمر را محکوم کرد.

مرتضی گرجی در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: اقدامی که امروز از طرف حکام سعودی با نام مقابله با تروریست صورت گرفت و منجر به اعدام شیخ نمر و 46 تن دیگر شد ماهیت رژیم آل سعود را نشان می دهد که چگونه این ها مدافعان دین و اسلام را تروریست می نامند ولی آمریکا و رژیم صهیونیستی را همراهان خود می دانند.
گرجی گفت: ان شاء الله این اقدام موجب آگاهی و هوشیاری مردم عربستان و کشورهای منطقه در زمینه شناخته شدن چهره واقعی حاکمان آل سعود بشود.
وی در خصوص وظیفه جامعه دانشگاهی نسبت به این موضوع گفت: از آنجایی که دانشگاه را مبدا تحولات می دانیم،  دانشگاه باید همواره در خط مقدم مساءل جامعه باشد.  نیاز هست که اساتید و دانشجویان به صحنه وارد بشوند و مسءله را برای عموم مردم روشن بکنند وگرنه خدای ناکرده ممکن است عده ای تحت تاثیر صدای بلند بلندگوهای دشمن گول تهمت هایی مانند تروریست بودن  را بخورند.  لازم است تبیین شود که شیخ نمر که بود و چه کارهایی کرده تا مردم به درستی با ایشان و راه این شهید آشنا شوند.
وی گفت: نیاز هست دانشگاهیان با برگزاری و حضور در برنامه های مختلف این جنایت را محکوم کنند. بنده هم از همه جامعه دانشگاهی همدان دعوت می کنم همراه با مردم در تجمع صبح فردا در میدان امام زاده عبدالله شرکت کنند.
لازم به ذکر است بنا به اعلام دفتر امام جمعه همدان تجمع اعتراضی مردم همدان نسبت به اعدام شیخ النمر فردا یکشنبه از ساعت 10 صبح در آستان مقدس امام زاده عبدالله برگزار می شود.
انتهای پیام/ح/م.ت

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار