به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 13. دى 1394 - 3:11   |   کد مطلب: 16569
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در پی شهادت مظلومانه ی شهید شیخ نمر باقر النمر بیانیه ای صادر کرد!

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان در پی شهادت مظلومانه ی شهید شیخ نمر باقر النمر بیانیه ای صادر کرد!
متن بیانیه بدین شرح است؛
 
《....وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُون》َ
سوره الشعراء آیه( 227)

مهدی تنهاست...
نمیشود داعی حکومت علوی را داشت و در مقابل دشمنان مرجعیت سکوت اختیار کرد . وقایع روزگار ما گواهی است بر عبارت شریف « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا » ؛ امروز چشمان زکزاکی همان چشمان حسین (ع) است که آن را بینای ابدیت میکنید و سر شیخ نمر سر حسین بن علی (ع) است که بار دیگر جدا میشود اما اینبار نه در کربلا بلکه در عربستان و نیجریه و خونی که در سوریه و یمن و عراق ریخته میشود امتداد خون هایی است که در کربلا ریخته شد.
زمزمه « نحن ابناء الخمینی » هنوز به گوش میرسد ؛ آری ، فرزندان خمینی همان مردان راه حق و مجاهدان و پیروان ولایتند ؛ اسم خمینی باید توامان با رسم خمینی باشد ؛ فرزندان خمینی شهدای در خون تپیده ی تاریخند که شجره ی طیبه ی ولایت را با خون خود سیراب کردند.
شرح حال ماست واقعه ی اعدام شیخ فضل الله که در میدان شهر مردم را خطاب کرد و فرمود : « امروز امامه از سر من برمیدارند و چون فردایی چادر از سر نوامیستان... »
ما از سیاستمداران و دولتمردان خواستاریم که به سیاست لبخند و دیپلماسی تحکیم روابط خویش پایان دهند و سکوت خود را در مقابل جنایات وهابیت بشکنند و موضع صریح خود را در مقابل دشمنان تبیین کنند...
دشمنان بدانند که این سکوت ما ابدی نیست و روزی آتش خشم مردم ما شعله ور خواهد شد و ما منتظر فرمان مولایمان سید علی هستیم تا نسل آل سعود را از روی زمین برداریم...
سوره آل عمران

《وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون》آل عمران آیه َ(169)
تبریک و تسلیت محضر حضرت صاحب الزمان...
و سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دیدگاه شما

آخرین اخبار