مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. دى 1394 - 10:29   |   کد مطلب: 16573
دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان اعلام کردند:
توطئه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی شکست خواهد خورد
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان در محکومیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر

به گزارش صدای دانشجو، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان در محکومیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿سوره احزاب آیه ۲۳﴾

از میان مؤمنان مردانى‏هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند ، برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در (همین) انتظارند  و (هرگز عقیده خود را)   تبدیل نکردند.

بار دیگر چنگال خائنان مزدور و مرتجع آل سعود به خون پاک مجاهدی دیگر از سلاله  طیبه فقیهان عاشورایی آغشته شد تا سیمای کریه اسلامِ آمریکایی – امویِ سعودی بیش از پیش به جهانیان نمایانده شود.

شهادت رهبر شیعیان عربستان، آیت الله نمر، نشانگر واقعیت تلخ تسلط افراطی گری، و کینه پراکنی برخاسته از وهابیت بر حاکمیت رژیم سعودی و عمق بی‌تدبیری و ناتوانی دولت ریاض است که سرکوب و برادر کشی را راه خروج از بن بست و استیصال سیاسی خود دانسته است.

بی شک اعدام شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط دست نشاندگان قدرتهای سلطه جو، مدلی از نسل کشی و تسویه حساب سیاسی و مذهبی است که این روزها منطقه غرب آسیا و برخی کشورهای آفریقایی را در برگرفته است و امروز مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان برابر این نوع جنایات سکوت کرده اند و به دنبال بزک کردن چهره رژیم های دیکتاتور و خونخوار منطقه هستند.

اقدام خباثت آمیز و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام خواهد ماند و آثار آن با هوشیاری، بصیرت و وحدت مسلمانان در صحنه مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد شد.

رژیم آل سعود با هزینه کردن دلارهای بادآورده از منابع نفتی، دهان دنیا را بسته و سکوت مجامع جهانی مدعی حقوق بشر را خریده است و دریغ که آنان با این سکوت، ظلمی بزرگتر را بر شیخ نمر و شیعیان عربستان روا داشته اند. اینک و در سایه این سکوت سنگین، گروهی که کارنامه سیاهشان، مصداق بارز افساد فی الارض است، با ریختن خون بی گناهان، آشکارا از تمام مرزهای اخلاقی و انسانی عبور کرده اند. به شهادت رساندن شیخ نمر، سرکوب شیعیان مظلوم آن دیار و دستگیری و حصر رهبران دینی در وضعیتی صورت می گیرد که هنوز درد جانکاه کشتار هزاران حاجی در سرزمین امن الهی، مرهمی نیافته و التیامی ندیده است. براستی امت اسلام از کدام درد شِکوه کند؟

کشتار فجیع مردم مظلوم یمن، و ضعف و بی‌کفایتی در برگزاری مراسم حج که به جان باختن هزاران زائر بی‌گناه بیت الله الحرام منجر شد هیچ گاه فراموش نخواهد شد. امروز بیشترین حمایت مالی و نظامی از گروه‌های تکفیری بویژه داعش جنایتکار، ازآن این رژیم منحوس است. گویا هدف از اعدام شیخ نمر، سرپوش‌نهادن بر شکست‌های پی در پی آل‌سعود و دست‌نشانده های این رژیم در یمن، عراق، سوریه، لبنان و بحرین، بوده است؛ غافل از آنکه امروز نکبت و بیچارگی سراسر این رژیم را فرا گرفته و آن را در سراشیبی سقوط و اضمحلال قرار داده است.«وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»

در پایان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی همدان، اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، امت اسلامی و حوزه های علمیه جهان اسلام؛ از تمامی آزادیخواهان و حق طلبان جهان می خواهد تا با حضور فراگیر آحاد مختلف اعتراض خود را نسبت به این عمل شنیع اعلام نموده و زمینه فروپاشی نظام دست نشانده سعودی – صهیونیستی را فراهم سازند، ان شاء الله.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار