مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. دى 1394 - 10:56   |   کد مطلب: 16590
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان:
دولت واکنش قاطعی به اقدام دردناک عربستان نشان دهد
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان: گفت: مردم خواستار این هستند که دولت نسبت به این اقدامات وحشیانه عربستان واکنش قاطعی نشان دهد.

محمد امین بابازاده دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو  گفت: شهادت مظلومانه مبارز اهل تشیع، شیخ نمرالنمر توسط آل سعود منحوس ضایعه دردناکی برای مسلمانان و جهان اسلام به شمار می رود.

وی با اذعان براینکه آل سعود با این اقدام به دنبال تفرقه  و دشمنی بین مسلمانان بود، افزود: اعدام شیخ نمر نه تنها باعث اختلاف بین مسلمانان نگشت، بلکه موجب بیداری اسلامی در جهان شد و امروز شاهد هستیم که در سراسر جهان به نشان اعتراض به این حرکت عربستان مردم تجمعات زیادی برگزار می کنند و خواستار قطع رابطه با این کشور هستند.

بابازاده با اشاره به اینکه این خون ها نشان از صبر و استقامت مسلمانان جهان بر سر آرمان ها و اهداف الهی خود دارد خاطر نشان کرد: خون این شهید موجب تسریع در نابودی خاندان آدم کش آل سعود خواهد شد و به زودی این لکه ننگ از صحنه روزگار پاک می گردد.

وی با بیان اینکه دولت عربستان برای راضی نگه داشتن مزدوران و ظالمان جهان به خصوص آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را می کند ابراز داشت: کشتار مسلمان در منا و حمله به مردم مظلوم یمن و بحرین و کمک به گروه های تروریستی از جمله اقدامات آل سعود علیه مسلمانان است که موجب ریخته شدن شمار زیادی از مسلمانان شده است و قطعا این خوک های پاک به خواست الهی موجب نابودی این رژیم منحوس خواهد شد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: انتظار مردم بر این است که دولت جمهوری اسلامی واکنش قاطعی به این اقدام دردناک و خون های ریخته شده نشان دهد و پاسخ گستاخی های دولت عربستان را بدهد.

انتهای پیام/ح/ج/ت

دیدگاه شما

آخرین اخبار