مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. دى 1394 - 18:31   |   کد مطلب: 16598
بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی وبوعلی سینا در خصوص جنایات آل سعود:
با شهادت شیخ نمر روسیاهی سازمان های حقوق بشری بیشتر نمایان شد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ودانشگاه بوعلی سینا شهادت شیخ نمر عالم برجسته ی شیعی واسوه آزادیخواهی وحق طلبی را به عالم اسلام و خصوصا جهان تشیع تسلیت گفته و این اقدام رژیم سعودی را محکوم می نماید.

 به گزارش صدای دانشجو،بیانیه مشترک انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ودانشگاه بوعلی سینا در خصوص شهادت شیخ نمر عالم برجسته ی شیعی واسوه آزادیخواهی وحق طلبی توسط رژیم آل سعود.

بسمه تعالی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان ودانشگاه بوعلی سینا شهادت شیخ نمر عالم برجسته ی شیعی واسوه آزادیخواهی وحقطلبی را به عالم اسلام و خصوصا جهان تشیع تسلیت گفته و این اقدام رژیم سعودی را محکوم می نماید.
براستی که خون شهید پایه های سست کاخ ظلم را فرو خواهد ریخت و بیش از پیش رسوایشان خواهد نمود.

مطمئنا خون این شهید آغازگر جریاناتی خواهد بود که می تواند تغییر دهنده سیر تحولات منطقه و خصوصا درون مرزهای عربستان باشد.
عربستان سعودی با انجام اقدامات ظالمانه علیه مردم بی دفاع وغیر نظامیان یمن و با حمایت از جنایات بحرین وپشتیبانی از داعش کارنامه ی ننگین و سنگینی در نقض حقوق بشر دارد و اینجاست که روسیاهی سازمان های حقوق بشری و مدعیان دروغین همیشگی حقوق بشر نمایان می شود.  
حوادثی از این دست صحنه آزمونی نیز برای تمام جهانیان است تا پایبندی خود را به  آرمانهای والای انسانیت اعم از آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت جویی ودفاع از مظلوم و... نشان دهند.
لازم به ذکر است که حوادث رخ داده در سفارتخانه های  عربستان در ایران اقدام ناصحیحی بوده و نیازمند پیگیری مراجع قضایی است تا دست های پشت پرده احتمالی و وجود سو نیات دربروز این حادثه که موجب سو استفاده رسانه ای علیه جمهوری اسلامی شده است مشخص شودیقینااین اقدامات نه باچهره عقلانیت ومصلحت اندیش اسلام سازگاراست ونه حتی با منش آزادگی.
اقداماتی ازاین دست برخواسته ازاحساسات وهیجانات منهای تعقل بوده وباعث خدشه دارشدن نظام جمهوری اسلامی درسطح دیپلماتیک می شود.
اینک ما شاهد این هستیم که اقدامات خلاف درایت باعث شده است تا خون شیخ نمر و شهیدان آزادی طلب عربستان پشت این اقدامات درنگاه رسانه ها محوگردد! 
درپایان نیز از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور با توجه به نقش تعیین کننده جمهوری اسلامی در تحولات منطقه انتظار اقدامات و اعلام مواضع صریح در قبال چنین حوادثی می رود.
والسلام من اتبع الهدی
  

دیدگاه شما

آخرین اخبار