مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. دى 1394 - 9:54   |   کد مطلب: 16608
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:
همدان، ظرفیت بسیار خوبی برای توریسم‎درمانی دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:همدان ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی توریسم‎درمانی دارد و متخصصان و فوق تخصصان بسیار خوشنامی در همدان هستند و تمام تخصص‌ها و امکانات در همدان موجود است.

 به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایسنا،دکتر سید حبیب‎‏اله موسوی‌بهار اظهار کرد: همدان، ظرفیت بسیار خوبی برای راه‌اندازی توریسم‎درمانی دارد و متخصصان و فوق تخصصان بسیار خوشنامی در همدان هستند و تمام تخصص‌ها و امکانات در همدان موجود است.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقداماتی که برای آن انجام شد، دیگر امکان راه‌اندازی توریسم‎درمانی در بخش دولتی وجود ندارد؛ بنابراین آن را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

دکتر موسوی‌بهار ادامه داد: برای ایجاد توریسم‌درمانی باید  حداقل 10 درصد از فضای بیمارستان‌های دولتی را به بیماران خارجی اختصاص دهیم که امکانپذیر نیست.

وی تصریح کرد: چند گروه سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف و ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی مرکز توریسم‌درمانی به ایران آمده‌اند و منتظر روشن شدن مسئله برجام  هستند تا تصمیم خود را عملی کنند.

رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه همدان از نظر دارا بودن پزشکان حاذق، متخصص و تجهیزات پزشکی در درجه خوبی قرار دارد، تأکید کرد: همدان از نظر امکانات هتلی، ضعیف است.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار