مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. بهمن 1395 - 23:18   |   کد مطلب: 19456
مدیر روبط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از آمادگی این اداره برای توزیع کتاب های ارزشمند دفاع مقدس که مقام معظم رهبری بر آن تقریظ نوشته اند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع؛ محمد پورداود گفت: آموزش مقدمه تربیت است، اما تربیت مقدم بر آموزش است و یکی از اهداف اصلی در آموزش این است که عناصر مفید، خدامحور، دین باور و سازنده به عنوان برون داد آموزش و پرورش تحویل اجتماع داده شوند.

وی با بیان اینکه انتقال آموزه های دینی و ارزش های معنوی به نسل آینده از وظایف آموزش و پرورش است، اظهار کرد: برای بزرگداشت و انتقال ارزش های انقلاب و دهه فجر به نسل های بعدی، برگزاری اردوی راهیان نور، خواندن وصیت نامه شهدا و تبیین آن برای دانش آموزان و حمایت از آثار نفیس دفاع مقدس مانند 4 کتابی که رهبر انقلاب بر آن تقریظ نگاشته اند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

پورداود اعلام کرد: براساس هماهنگی انجام شده با رؤسا و معاونان پرورشی مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان در صورت همکاری و حمایت نهاد های مرتبط، آمادگی داریم تا این کتاب ها را خریداری و در مدارس توزیع کنیم.

وی ادامه داد: همچنین می توان از این کتاب های ارزشمند برای تدریس در کلاس های ضمن خدمت کارکنان بهره گرفت.

مدیر روبط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه درج محتوای این 4 کتاب در کتاب های درسی برعهده وزارت خانه است و استان نمی تواند به صورت مستقل کاری انجام دهد، افزود: البته گروهی با عنوان "بررسی محتوای آموزشی و پرورشی" در استان فعالیت می کند که نظر اولیا دانش آموزان و معلمان را درباره کتاب های درسی جمع آوری و به مرکز ارسال می کند.

پورداود بیان کرد: درباره استفاده از محتوای 4 کتاب ارزشمند "وقتی مهتاب گم شد"، "دختر شینا"، "آب هرگز نمی میرد" و "گلستان یازدهم"، پیشنهاداتی را به وزارت خانه ارسال می کنیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار