مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. بهمن 1395 - 23:09   |   کد مطلب: 19488
مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی مسجد طراز اسلامی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از  صبح الوند، [فراخوان مسابقه ملی کتابخوانی مسجد طراز اسلامی در همدان] مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی مسجد طراز اسلامی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

 

هادی فیض منش گفت: علاقمندان  می توانند متن کتاب  در آمدی  بر مسجد طرز اسلامی از منظر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای به همراه سئوالات را از سایت www.masjed.farhang.gov.ir دریافت نموده و پاسخ صحیح را  به صورت یک عدد ١٥ رقمی به همراه نام و نام خانواد گی و نام استان به سامانه  ١٠٠٠٨٩٤٠٨١١ پیامک نمایند.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال  پاسخ پیامکی تا (٣١ فروردین) سال ٩٦ است، افزود: تاریخ قرعه کشی و اعلام نتایج همزمان با سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

 

فیض منش با اشاره به اینکه ٦٠ هدیه یک میلیون ریالی به برندگان اهداء می شود، گفت:  ارتباط با جشنواره دبیرخانه از طریق شماره  ٠٨١- ٣٢٦٦٠٥١٩  است.

 

مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ادامه داد: با توجه به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی باید عادت به مطالعه  و شور، شوق و عشق به کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه استمرار داشته باشد.

 

فیض منش افزود:  کتاب‌خوانی نباید به یک عده یا یک گروه خاص تعلق داشته باشد بلکه هر فرد باید با کتاب زندگی کند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری: مردم باید به کتاب‌خوانی عادت کنند و کتاب وارد زندگی مردم شود مطالعه و کتاب‌خوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دایمی لازم و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد.

 

  وی با بیان اینکه هر اندازه در یک جامعه فرهنگ مطالعه ترویج شود بر فرهنگ جامعه تأثیر بسزایی خواهد داشت ، اظهار داشت: باید از دوران کودکی به منظور پرورش  استعداد بچه‌ها را به کتاب خوانی عادت دهیم تا به مرور زمان با تولید یک جامعه کتاب‌خوان، تأثیر آن را در توسعه فرهنگ جامعه شاهد باشیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار