مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. بهمن 1395 - 19:49   |   کد مطلب: 19534
نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: رئیس جمهور باید هرچه زودتر به خوزستان سفر کند و جلسه هیئت دولت را در این استان برگزار کنند چرا که نمی‌شود در تهران بنشینند و بدون لمس وضعیت موجود تصمیم گیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علی‌عسکر ظاهری در گفتگو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: از هفته گذشته بحث استیضاح وزیر نیرو در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت و در حال بررسی متن استیضاح هستیم. همچنین روز گذشته مجمع نمایندگان خوزستان با رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کردند و خروجی این جلسه در قالب یک گزارش به دولت ارائه شد.

وی با بیان اینکه مشکلات این روزهای خوزستان به صورت موقت در روزهای آینده حل می‌شود، گفت: دولت برای حل دائمی این مشکل باید به فکر یک برنامه ریزی بلند مدت جهت تأمین حقابه رودخانه‌ها وتالاب‌های خوزستان تدوین کند چرا که مشکلات امروز حاصل بروز ریزگردها در استان است و عامل به وجود آمدن این پدیده خشکی رودخانه‌ها و تالاب‌های استان است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس درد مردم خوزستان را حس کرده‌اند و برای همین هم دولت مجبور به اعزام وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری مسئله ریزگردها و وزیر نیرو برای شست‌وشوی مقره‌ها به خوزستان شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه اقدامات فوری دولت باید هرچه سریع‌تر منجر به نتیجه شود، عنوان کرد: دولت باید به این پرسش پاسخ بدهد که چرا این مشکلات از ابتدا پیش بینی نشده بود و برای آنها چاره‌ای اندیشه نشد؛ ما به عملکرد دولت در 3 سال و نیم گذشته در خوزستان معترضیم که چرا به این استان توجهی نکرده‌اند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور باید هرچه زودتر به خوزستان سفر کند و جلسه هیئت دولت را در این استان برگزار کنند چرا که نمی‌شود در تهران بنشینند و بدون لمس وضعیت موجود تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار