مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. اسفند 1395 - 21:47   |   کد مطلب: 19575
مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان از ارائه بیش از12 هزار نفر خدمات درمانی رایگان تا پایان دومین روز برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه مورتان شهرستان سرباز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علیرضا سرگزی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و سلامت عصرهامون در  خصوص آمار بیمارستان های صحرایی دهستان مورتان شهرستان سرباز اظهار داشت: با گذشت ۲ روز از افتتاح بیمارستان صحرایی "شهید کوروش فیروزی” ۱۲ هزار و ۴۵۶ نفر خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارایه شده است.

وی افزود: از این تعداد خدمات درمانی بهداشتی  در طی ۲ روز گذشته (۳۰ بهمن و یک اسفند ماه) ۵۵ عمل جراحی نیز انجام شده است که در لیست اعمال جراحی امروز ۳ عمل جراحی حساس تومور تیروئید و ۲ عمل کیسه صفرا انجام می شود.
سرگزی بیان داشت: در این بیمارستان که به مدت ۵ روز خدمات درمانی رایگان ارائه می کند  53 پزشک و 87 کادر تخصصی انواع خدمات درمانی را به صورت کاملا رایگان به بیماران نیازمند ارائه می کنند.
چهل و سومین بیمارستان صحرایی سپاه مزین به نام شهید  “کوروش فیروزی” به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم محروم جنوب سیستان و بلوچستان از ۳۰ بهمن ماه فعالیت خود را در دهستان مورتان شهرستان سرباز آغاز کرد و این خدمات تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار