مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. اسفند 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 19764
سردار دینی گفت:معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیج تلاش دارد تا بستر مناسبی را برای ارائه آخرین دستاوردهای حوزه IT ،ایجاد و امکان به اشتراک گذاری و تبادل آخرین یافته‌ها را در حوزه‌های مختلف فراهم آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،  سردار حسین دینی معاون فناوری فاوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج، درباره اولین همایش علمی کاربردهای نوین فناوری فاوا سازمان بسیج گفت: معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیج تلاش دارد تا بستر مناسبی را برای ارائه آخرین دستاوردهای حوزه IT ،ایجاد و امکان به اشتراک گذاری و تبادل آخرین یافته‌ها و تجارب موفق را در حوزه‌های مختلف و مرتبط با موضوعات IT را  فراهم آور ند.

وی در خصوص محورهای مورد بررسی در برنامه ریزی سازمان فناوری اطلاعات و امنیت اظهار داشت: روز سه شنبه 17 اسفند 95 قصد داریم همایشی را در خصوص این محورها، اطلاعاتی را ارئه دهیم. محور های اصلی همایش را می توان به نرم افزارهای شبکه محور، داده های بزرگ، رایانش ابری، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و اینترنت اشیاء را نام برد و در پایان هم یک نشست تخصصی پرسش و پاسخ را خواهیم داشت.

معاون فناوری فاوا از هدف گذاری هایی که تا به حال در سازمان انجام شده بود گفت: در سال 94 تصمیم گرفته شد تا اطلاعات و معلومات بسیج را بالا ببریم که با آموزش های اولیه نتورک کار را آغاز کردیم. آموزش مربیگری را ابتدا در سطح استان ها کلید خورد و در ادامه با همین مربی های تربیت شده این روند به دیگر نواحی کشور انتقال دادیم.

وی افزود: فاز دوم این آموزش را در سال 96 کلید خواهیم زد که بیشتر در بحث های زیرساختی و برنامه ریزی برای کارهای آینده خواهد بود. با برگزاری سمینارهای علمی توانستیم در سال 95 یک هم پوشانی و هم افزایی در ارتقا اطلاعات علمی قدم های مهمی را برداریم که تا به الآن جلساتش در حال برگزاری است.

سردار دینی تصریح کرد: تمام اقدام های انجام شده در حول 3 حوزه ارتقا، هم افزایی و آینده پژوهی می چرخد که همگی زیرمجموعه فناوری اطلاعات قرار دارد. این فعالیت های انجام شده همگی به صورت تعمیم یافته در سازمان بسیج مستضعفین در حال پیگیری و پیشرفت است که به ارتقا علمی کارشناسان ما تعریف و تبیین می شود.

  انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار