مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. ارديبهشت 1396 - 18:23   |   کد مطلب: 20432
محمدرضا راه چمنی گفت: اصلاح‌طلبان در حال حاضر به دو دسته تقسیم شده‌اند، یک قسمتی عضو شورای سیاستگذاری هستند که بنا دارند لیست بدهند و یک عده هم عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان فعالیت می‌کنند و در نظر دارند برای انتخابات پیش رو یک لیست ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمدرضا راه چمنی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص احتمال ارائه دولیست از سوی اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در حال حاضر به دو دسته تقسیم شده‌اند، یک قسمتی عضو شورای سیاستگذاری هستند که از مدت‌ها قبل کار کرده‌اند و بنا دارند لیست بدهند و یک عده‌ هم، تعدادی از احزاب هستند که عضو این شورا نشده‌اند.

وی افزود: احزابی که عضو شورای سیاستگذاری نیستند، در مجموعه‌ای تحت عنوان شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کنند و در نظر دارند برای انتخابات پیش رو یک لیست ارائه دهند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه ممکن است برخی کاندیدا بین لیست شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری مشترک باشند، عنوان کرد: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان لیستی تحت عنوان 1+21 ارائه خواهد کرد و کاندیداهای مشترک این لیست با لیست شورای سیاستگذاری بستگی به این دارد که طرف مقابل تا چه حد بخواهد از کاندیداهای این جبهه استفاده کند.

راه چمنی گفت: این دولیست اشتراکاتی خواهند داشت ولی تا اشتراکات قطعی نشود نمی‌توان در خصوص تعداد آن‌ها صحبت کرد.

وی در خصوص اظهارنظرهای صورت گرفته مبنی بر اختلاف اصلاح‌طلبان بر سر گزینه تصدی شهرداری تهران گفت: این مسائل مطرح نیست، مسئله اصلی ثبت نام تعدادی زیادی از اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها است، تعداد زیادی از حدود سه هزار نفری که برای شورای شهر تهران ثبت نام کرده‌اند اصلاح‌طلب هستند و قطعا در یک لیست نمی‌گنجند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ادامه داد: هم‌اکنون بیش از 300 متقاضی به شورای هماهنگی مراجعه کرده‌اند و می‌خواهند در لیست این شورا باشند، از طرفی این افراد همه تقریبا در یک حد هستند و انتخاب کاندیداها از بین این تعداد کار ساده‌ای نیست.

راه چمنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "آیا شورای هماهنگی شخصی را برای تصدی شهرداری تهران در نظر دارد؟" گفت: من الان مصلحت نمی‌دانم در این باره اظهار نظر کنم و دامن زدن به این قضیه کار صحیحی نیست و از طرفی الان زمان اظهار نظر در این خصوص هم نیست، باید شوراها انتخاب شوند تا بتوانیم در خصوص انتخاب شهردار صحبت کنیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار