مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. ارديبهشت 1396 - 19:07   |   کد مطلب: 20691
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بخشی از حوزه‌های شهری در طرح تفصیلی همدان پیش‌بینی نشده است گفت: پهنه‌بندی مشخصی در حوزه‌های شهری همدان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، نرگس نور الله‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: مهمترین اولویت‌ها شورای اسلامی شهر باید در راستای رفع مشکلات مردم در مدیریت شهری باشد.

وی با اشاره به تجربیات خود در شورای شهر همدان بیشترین مشکلات مردم را بروکراسی اداری عنوان کرد و گفت: در شهر همدان بحثی که همیشه مورد درخواست مردم بوده این است که بروکراسی سخت، پیچیده و طولانی مدت اداری کوتاه شود.

نورالله‌زاده عنوان کرد: همچنین مشکل برخی از مردم در بروکراسی‌های اداری مواجهه با مفسده و عدم شفافیت است که مردم از آن ناراضی هستند بر این اساس برای تکریم ارباب رجوع افزایش خدمات الکترونیک در سطح شهر راهکار این موضوع است که اکنون 25 درصد از مدیریت شهری برای الکترونیکی شدن باقی مانده است.

 وی بیان کرد: از مزایای الکترونیکی شدن در ادارات این است که ابتدا شفافیت افزایش یافته و فساد اداری کاهش می‌یابد و از سوی دیگر اعتمادسازی مردم به دولت افزایش می‌یابد و اطمینان پیدا می‌کنند که اشتباه و خطایی در روند کاریشان پیش نمی‌آید.

بخشی از حوزه‌های شهری در طرح تفصیلی پیش‌بینی نشده است

عضو  شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: مشکل دیگر قسمتی از حوزه‌های شهری است که در طرح تفصیلی به خوبی پیش بینی نشده و پهنه بندی مشخصی وجود ندارد.

نورالله‌زاده با بیان اینکه مشکل دیگری که وجود دارد ایجاد فضای متراکم در برخی نقاط شهری است افزود: مردم این مناطق به سبب اینکه به صورت غیر مجاز ساخت و ساز کرده اند از برخی خدمات و تأسیسات، فضای سبز، بهداشت، احداث مدرسه و غیره محروم هستند.

وی تصریح کرد: به همین منظور طرح جامع شهر همدان در حال انجام است و معضلات شهری در آن شناسایی شده ولی زمانی که مدیریت‌ها تغییر می‌کند مجدد طرح باید پیگیری شود.

نورالله‌زاده با اشاره به مهمترین نقطه قوت در شورای دوره قبل عنوان کرد: مهم‌ترین نقطه قوت وجود افراد با تجربه، متخصص و سرشناس است که در رشته ها و گرایش‌های مختلف صاحب تجربه بودند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار