مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. مرداد 1396 - 13:46   |   کد مطلب: 21895
با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند مناطق جنوب شرقی استان سویداء را که هم مرز با اردن است به طور کامل پاکسازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،به نقل از دانا؛ نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق جنوب شرقی استان السویدا با حملات گسترده علیه مواضع تروریست های «اسود الشرقیه و مغاویر الثوره» که مورد حمایت آمریکا هستند، مناطق «قاع ساره، وادی الشعاب و نقطه مرزی المخفر133 » را به طور کامل پاکسازی کردند. در جریان این درگیری ها حدود 40 تروریست کشته و زخمی کردند شدند.

با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند مناطق جنوب شرقی استان سویداء را که هم مرز با اردن است به طور کامل پاکسازی کنند.

در روزهای گذشته نیروهای سوری و مقاومت توانستند در همین محور مناطق « سده، الریاحین و تل ضلعه» را به طور کامل پاکسازی کنند.

نیروهای جبهه مقاومت در روزهای گذشته موفق شدند حدود 100 تروریست را کشته و زخمی کنند و مساحتی نزدیک بر 175 کیلومتر مربع را به کنترل خود آورند.

با پاکسازی های صورت گرفته، تروریست ها در شمال شرق استان السویداء و در مناطق « تلول حلیوه، آتش فشان صفا، تلول ضرس، تلول رغیله » برای انتقال نیرو و تجهیزات دچار مشکل می شوند.

نیروهای جبهه مقاومت پاکسازی مناطق آلوده شمال شرق سویدا را در دستور کار دارند. به گزارش مشرق، برخلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر پاکسازی کامل مرزهای مشترک با اردن، یک منبع میدانی اعلام کرد: مناطق مرزی مشترک با اردن در جنوب استان های دمشق و حمص همچنان آلوده به عناصر تروریستی است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار