مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. مهر 1396 - 14:10   |   کد مطلب: 22552
مسئول فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان گفت: ۴ کتاب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه دانشگاه صنعتی همدان عرضه می‌شود و این کتاب‌ها با تخفیف ۳۰ درصد به دانشجویان ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا فلاحی مسئول فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه آنچه باعث پیروزی و موفقیت رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس در برابر ابر قدرت ها شد رمز شهادت طلبی بود گفت: رمز شهادت طلبی امتیاز معنوی ویژه رزمندگان جبهه حق علیه جبهه باطل بود.
فلاحی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین ارزش ها و آرمان های ماندگار دفاع مقدس است و باید در انتقال فرهنگ و ارزش های آن به نسل جوان اهتمام بیشتری داشته باشیم.
مسئول فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان از تلاش و همکاری نهاد رهبری و بسیج دانشجویی در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با ورود دانشجویان افتتاح شده و تا پایان هفته دفاع مقدس برپا است.
وی با اشاره به ارائه کتاب های دفاع مقدس در این نمایشگاه گفت: 4 کتاب «وقتی مهتاب گم شد»، «گلستان یازدهم»، «دختر شینا» و «آب هرگز نمی‌میرد» که توسط رهبر معظم انقلاب مورد تفریظ قرار گرفتند در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی به دانشجویان ارائه می شود.
فلاحی اضافه کرد: این امر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه و آشنایی دانشجویان با دفاع مقدس در دانشگاه صنعتی همدان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار