مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. شهريور 1397 - 8:36   |   کد مطلب: 23248
عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطر نشان کرد: برخی از احزاب و جریان های سیاسی در پی تغییر و یا استیضاح برخی از وزرا هستند از همین رو دولت منتظر است این وزارتخانه ها و وزرای آن تعیین تکلیف شوند و اگر می خواهد کسی را معرفی کند با همراهی و هماهنگی این جریان ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین مقصودی، عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و نماینده مردم سبزوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص گزینه های پیشنهادی روحانی برای وزیر کار اظهار داشت: پیش بینی ما برای گزینه های پیشنهادی وزیر کار این است که دولت عجله ای برای معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ندارد.

وی در ادامه افزود: دولت منتظر است وضعیت وزرای اقتصاد، کشور و آموزش و پرورش مشخص شود و در صورتی که سه وزیر دیگر استیضاح شده و استیضاح آنها رای بیاورد، آنگاه هر چهار وزیر را با هم به مجلس معرفی کند؛ برخی از وزیر ها یا در مسیر استیضاح هستند یا دولت سعی در برکناری آنها دارد.

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطر نشان کرد: برخی از احزاب و جریان های سیاسی در پی تغییر و یا استیضاح برخی از وزرا هستند از همین رو دولت منتظر است این وزارتخانه ها و وزرای آن تعیین تکلیف شوند و اگر می خواهد کسی را معرفی کند با همراهی و هماهنگی این جریان ها باشد.

نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه جریان های سیاسی در انتخاب وزرا حرف های زیادی برای گفتن دارد عنوان کرد: طبیعی است که دولت نتواند خواسته های همه جریان های سیاسی در کشور را براورده کند و از همین رو گزینه ای که معرفی می شود احتمال رای نیاوردن آن بالاست و از همین رو دولت می خواهد در مسیر بازسازی کابینه حداقل سه وزیر را با هم معرفی کند که خواسته های جناح ها برآورده شود.

مقصودی ضمن تشکر از روحانی برای معرفی محسنی بند پی به عنوان سرپرست وزارت کار گفت: به نظر من و برخی دیگر از نمایندگان پیگیر استیضاح ربیعی، شخص آقای محسنی بند پی گزینه مناسبی برای این وزارت خانه محسوب می شوند.چرا که وی 12 سال نماینده مجلس بوده و قدرت چانه زنی بالایی برای پیگیری مطالبات دارد.

وی در ادامه گفت: بند پی در دو سال گذشته ارتباطات خوبی با مجلس داشته و نمونه آن افزایش حق معیشت کارکنان و تحت پوششان بهزیستی به سه برابر رقم قبلی بوده است؛ این تلاش به همراهی آقای فتاح به نتیجه نشست.

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه بندپی خانواده ای از جنس مردم و نظام دارد عنوان کرد: نمی توانیم دولت را مجبور کنیم یک گزینه اصولگرای محض به مجلس معرفی کند و اگرچه بندپی اصلاح طلب است اما سیاسی برخورد نکرده و معتدل تر از بقیه گزینه هاست.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به اینکه به آقای فتاح هم پیشنهاد شده بود مسئولیت وزارت کار را بر عهده بگیرد اما نپذیرفت گفت: اولویت ما با آقای فتاح بود اما از آنجایی که آقای فتاح قبول نکرده اند بهترین گزینه بعد از او محسنی بندپی است. سخنانی در مورد بند پی در مجلس مطرح شد اما من در پاکدستی آقای بندپی مطمئن هستم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار