مدیر کل دفتر تعالیم طب سنتی وزارت بهداشت: ‌
طب سنتی فقط حجامت یا ماساژ نیست/ توسعه گردگشگری با طب سنتی
مدیر کل دفتر تعالیم طب سنتی وزارت بهداشت گفت: ‌ طب سنتی فقط حجامت یا ماساژ نیست. این دانش طیف وسیعی از کاربردهای مختلف را دربرمی‌گیرد که با بهره‎گیری از آنها می‌توان صنعت گردشگری کشور را رونق داد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از ستاد خبری سمینار تخصصی طب سنتی، دکتر علیرضا عباسیان در مراسم افتتاحیه چهارمین سمینار تخصصی طب سنتی گفت: با وجود سابقه طولانی طب سنتی از گذشته تا کنون، اما طب سنتی و درمان آن به شیوه مدرن، بتازگی در کشور ما مطرح شده است و این دانش هنوز مراحل ابتدایی پیشرفت خود را پشت سر می‌گذارند. این در حالی است که کشور های دیگر با درک اهمیت این دانش در رشد و توسعه، هم اکنون پیشتاز جذب توریسم هستند.

 

وی افزود: خوشیختانه در حال حاضر شاهد فعالیت تعدادی از کارآفرینان در این حوزه هستیم، اما آنچه که اهمیت دارد حضور در بازارهای جهانی است. موضوعی که نه تنها در رابطه با گیاهان دارویی و درمان‌های حاصل از آن نادبده گرفته شده‌است، بلکه در مورد کالاهای دیگر هم شاهد این اتفاق هستیم که برند ما به نام کشور دیگر ثبت شده است. برای نمونه الان در همه کشورهای دنیا، زعفران ما به نام کشور اسپانیا شناخته شده است.

 

مدیر کل دفتر تعالیم طب سنتی تاکید کرد: ‌طب سنتی فقط حجامت یا ماساژ نیست. این دانش طیف وسیعی از کاربردهای مختلف را دربرمی‌گیرد که با بهره‎گیری از آنها می‌توان صنعت گردشگری کشور را رونق داد. برای نمونه «حمام ترکیه» که امروز به یکی از نقاط گردشگری این کشور تبدیل شده‌است، نمونه‌ مشابهی از حمام ایرانی با کاربردهای مختلف آن در زمان گذشته است.

 

عباسیان اظهار داشت: خوشبختانه کشور ایران باتوجه به شرایط جغرافیایی مناسب، بستر خوبی برای رشد انواع گیاهان دارویی فراهم کرده است، اما این ظرفیت‌ها شناخته شده نیست. اگرچه ایران پرداختن به طب سنتی را دیر آغاز کرده است، اما باز هم درخور توجه است و سیاست‌گذاری‌های خوبی در این زمینه انجام می‌شود تا بتوانیم طب سنتی را دوباره در کشور احیا کنیم.

وی یادآور شد: با احیای طب سنتی زنجیره اشتغال‌زایی مستقیم برای ساخت، ترکیب، فرآوری، کاشت و بسته‌بندی گیاهان دارویی ایجاد می‌شود.

 

چهارمین سمینار تخصصی طب سنتی چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 اسفند 94 از ساعت 8 صبح تا 17 بعدازظهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

 

درمان‌های خانگی مجربات، کاربردهای طب سنتی در درمان بیماری‌های تنفسی،‌ کاربردهای طب سنتی در درمان بیماری‌های پوست و مو، اعمال یداوی و کاربرد آن در درمان بیماری‌ها 1 (ماساژ درمانی)، اعمال یداوی و کاربرد آن در درمان بیماری‌ها (مبانی نظری، حجامت و بادکش) و کاربردهای گیاهان دارویی در درمان بیماری‌های رایج، طب سنتی و انتقال تجربیات مناطق مختلف، موضوع‌های این دوره است که توسط سخنرانان و متخصصان طب سنتی ارایه می‌شود.

انتها پیام/م

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از دانشجو، پرویز امینی کارشناس و پژوهشگر اجتماعی  یادداشتی درباره ویژگیهای شخصیتی و فعالیتهای هنری فرج‌الله سلحشور نوشته است.

 

متن این یادداشت به شرح زیر است:

نماینده منتخب مردم قم در مجلس دهم گفت: جریان اصلاحات با مانور خبری بر روی شهر تهران به دنبال فضاسازی و عملیات روانی هستند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده منتخب مردم قم در مجلس دهم، درخصوص اینکه برخی میخواهند این‌گونه القا کنند که تهران، همه ایران است و مجلس انقلابی تشکیل نمی‌شود اظهار داشت: آنچه که ملاک است بدنه جامعه است، ما در کشور حدود 700 شهر داریم که برخی شهرها بزرگ و کلان شهر و برخی از آن ها شهرهای کوچک هستند و 290 نماینده در مجلس وجود دارد که تنها 30 نماینده و نزدیک به یک دهم آن از تهران است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرها نمایندگان انقلابی، ولایی و ارزشی هستند، خاطر نشان کرد: در تهران ممکن است برخی از نمایندگان تمایل به جریان خاصی داشته باشند، لذا تهران یک نمونه کامل و جامع از همه جمعیت کشور نیست، بلکه وضعیت تهران مختص خود تهران است و وضعیت سایر شهرهای کشور نیز مختص به خودشان است.

حجت‌الاسلام ذوالنور ترکیب نهایی مجلس را مهم و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: فرقی ندارد نماینده از یک شهر کوچک و دور افتاده محروم باشد یا از تهران باشد، بلکه در نظر شأنیت نمایندگی در مجلس یکسان هستند و نماینده تهران یک رأی دارد و نماینده یک نقطه دور افتاده کشور نیز یک رأی دارد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس از نظر شعور نمایندگی با یکدیگر تفاوتی ندارند، اذعان نمود: نمی شود این را مایه یک جنجال کرد و افکار عمومی را مهندسی کنند که بتوان از آن بهره برداری سیاسی کرد.

جریان اصلاحات با مانور خبری بر روی شهر تهران به دنبال فضاسازی و عملیات روانی هستند

وی با اشاره به علت تمرکز مانور خبری جریان اصلاحات بر روی شهر تهران، ابراز داشت: برخی که دنبال تاثیرگذاری بر افکار عمومی و مغلوب کردن حریف و فضاسازی و عملیات روانی هستند نیاز به سوژه دارند و وقتی تهران این اتفاق باشد برای آنها یک سوژه است، بنابراین از یک دکمه با عملیات روانی برای خودشان کت می دوزند.

حجت‌الاسلام ذوالنور در ادامه تاکید کرد: طبیعی است که اگر کسی دستش پر باشد در موارد دیگر روی آن مانور می دهد و اگر جایی ببیند که زمینه ای برای مانور فراهم است از آن استفاده می کند و مطمئناً در غیر تهران این زمینه را فراهم ندیدند که از آن استفاده کنند.

وی همچنین گفت: برای رسیدن به اهداف خودشان سعی می کنند با یک جزء، کلی را بی اعتبار کنند و با یک جزء، کلی را مخدوش کنند و این نمونه ای از تحریف است.

نماینده منتخب مردم قم در مجلس دهم بیان داشت: امروزه سعی می کنند واقعیات جامعه را با یک سری الفاظ تحریف کنند و آنچه را که مد نظر خودشان است را به جامعه القا کنند.

دولت از ماه ها قبل به دنبال شکل گیری یک مجلس دولتی بود

وی در ادامه به پیام انتخابات 7 اسفند به دولت اشاره کرد و اظهار کرد: دولت از ماه ها قبل به دنبال شکل گیری یک مجلس دولتی بود این از سخنان رئیس جمهور، وزرا و معاونان دولت مشهود بود و برای اینکه مجلس دولتی را شکل بدهند مجلس فعلی را مجلس ضد دولتی می نامیدند.

حجت‌الاسلام ذوالنور عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در جمع مردم نجف آباد رهنمودی دادند، راهی باز کردند و فضایی درست کردند که مشخص شد این القائات باطل است و فرمودند که نه مجلس دولتی و نه مجلس غیر دولتی به درد کشور نمی خورد بلکه در حقیقت باید مجلسی در دولت باشد که با محوریت قانون و منافع ملی حرکت کند.

وی با بیان اینکه تلاش دولت در زمینه شکل گیری مجلس دولتی تاثیر گذار نبود، اظهار داشت: پیام مهم انتخابات هفتم اسفند به دولت این بود که با حرف زدن، با سخنرانی کردن و با برخی اقدامات تخریبی نمی شود ذهن و قضاوت مردم را تغییر داد و مردم اجازه شکل گیری مجلس دولتی را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه مجلس خانه ملت و دولت برخاسته از ملت است، تصریح کرد: مجلس بر دولت نظارت و جهت دولت را مشخص می کند و اگر بخواهیم مجلسمان را دولتی کنیم یعنی بنای یک دیکتاتوری گذاشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: دولت باید این را بداند که میثاق باید قانون و منافع ملی باشد و باید با عملکرد خودش آن محبوبیت را درست کند و با اینکه دیگران بله قربان گو باشند بدون اینکه ماهیت موضوع تغییر کرده باشد کسی به جایی نمی رسد.

انتهای پیام/م

اگر اصلاح طلبان به مجلس نمی رفتند چه می شد؟
اخلاق مداری را از اصولگرایان بیاموزید
چنانچه علت هر کاری را خوب بفهمیم و از طرفی خوب ابراز بداریم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات سال 88 و توهم تقلب در سران فتنه، نمونه بارزی از بی اخلاقی های انتخاباتی بود که در سطح کلان،از خطوط قرمز نظام عبور کرد و به سمت براندازی نظام پیش رفت.

 این موضوع نه یکباره بلکه مسبوق به سابقه فکری و ایدئولوژی این جناح است که هر زمان منافع خود را در خطر می بیند، چارچوب و اصول نظام را همچون آب خوردنی سر می کشد و تا پای از بین بردن نظام پیش می رود.

هاشمی رفسنجانی مصداق فردیِ این جریان است که از سالهای مدیدی سابقه بی اخلاقی انتخاباتی دارد و هر زمان آرای خود را پایین می دید، نظام و ارکان آن را متهم به تقلب می کرد و با کنایه های مختلف، همه را متهم می کرد و انتخابات را زیر سوال می برد. در سال 88 هم مشق این تفکر را میرحسین و کروبی به نحو موثر انجام دادند.

امروز که هیچ کدام از اصول گرایان تراز اول کشور در لیست راه یافتگان تهران به بهارستان وجود ندارند و صاحب آرای مکفی نشده‌اند، آرام پذیرفته‌اند که مردم تهران پذیرای آنها نبوده اند و بر این امر واقفند که هیچ خللی در دستگاههای نظارتی وجود ندارد و سلامت انتخاباتی نظام هر چند در دولت ناهمسو نیز قرار دارد، از حد بسیار خوبی برخوردار است. ولی اگر همین 30 نفر از اصلاح طلبها به مجلس راه نمیافتند چه سخنان و اظهارات سخیفی بر زبانشان جاری می شد، خدا می داند.

 رد صلاحیت برخی از چهره های اصلاح طلبی توسط شورای نگهبان، چنان برای بسیاری از اصلاح طلبان و دولتی ها و شخص خود هاشمی رفسنجانی سنگین بود –از این بابت که منافع شخصی را در خطر می دیدند- که توهین، افترا، تهمت و تخطئه شورای نگهبان- که برابر است با تخطئه قانون اساسی و از همه مهمتر تخطئه نظام- را دستور کار خود قرار دادند و حاضر به تمکین نشدند و حتی سر صندوق رای نیز هاشمی در اظهاری بسیار ناشایست نظام را ظالم محسوب کرد و اعلام داشت در حق رد صلاحیت شدگان ظلم شده است.

چنانچه علت هر کاری را خوب بفهمیم و از طرفی خوب ابراز بداریم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. متاسفانه در جریان اصلاحات، هر آنچه که در انتخابات خوشایند نباشد، به جای اینکه از واقعیت ها صحبت کنند، فرافکنی می شود و به گردن نظام و ارکان آن می افتد و اگر نتیجه خوب رقم بخورد، همه را متوجه خود می‌کنند و در بوق و کرنا می کنند که ما در میان مردم مقبول واقع شده ایم.

رای تهران همیشه متفاوت از سراسر کشور بوده است و توهم تقلب از آنجا آغاز شد که میرحسین موسوی چنین پنداشت که تهران ایران است و به این نیاندیشید که هیچ ایران تهران نیست و این بدفهمی، سرمنشا اقدامات سوء بعدی شد که تا به امروز نیز گریبان آنها را گرفته است.

آرزوی باطنی نگارنده بوده است که این نسل از اصلاح طلبهای امروز، قدری به دین مراجعه کنند و اخلاق مدارانه پا به عرصه سیاست بگذارند و مانند همکیشان فراری به خارج از کشورشان، به این فکر نباشند که امروز در ایران هستند و اگر زیاده روی هم کردند جا در میان بیگانگان برای خوش رقصی مهیا است.

 نگاه تکلیف محورانه نه تحزب گرایانه به امر سیاست ، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و از این بیچارگی و شخصی نگر بودن ما را رها می کند.

پایان پیام/م

تحریم خرید هواپیما مربوط به تحریم های اولیه امریکا می شود و برای خرید هواپیما آمریکایی ها در برجام تقبل کردند که مجوز فروش هواپیما را به هرکسی که بخواهد به ایران هواپیما بفروشد بدهند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از راه دانا، سید عباس عراقچی معاون امورحقوقی و بین‌المللی وزارت امورخارجه؛ در پاسخ به این سوال که با لغو تحریم ها چرا شرکت های سازنده هواپیما از جمله ایرباس و بوئینگ باید از امریکا برای فروش هواپیما به ایران اجازه بگیرند؟ و به این دلیل تاکنون قرارداد نهایی فروش هواپیما بین دوطرف امضا نشده و برای امضای قرارداد نهایی باید منتظر اجازه امریکا باشیم، اظهار داشت: تحریم خرید هواپیما مربوط به تحریم های اولیه امریکا می شود و برای خرید هواپیما آمریکایی ها در برجام تقبل کردند که مجوز فروش هواپیما را به هرکسی که بخواهد به ایران هواپیما بفروشد بدهند و این کار را انجام داده اند و در آینده هم باید انجام بدهند.

 

وی با تایید اینکه برای خرید هواپیما نیاز به اجازه امریکا داریم، در پاسخ به اینکه چرا هنوز مجوز فروش هواپیما توسط امریکا صادر نشده است، گفت: من از جزئیات آن خبر ندارم اما طبق برجام باید این کار انجام شود.

 

معاون وزیر امورخارجه یادآور شد: غربی‌ها تحریم های سنگینی را بر ما وضع کرده بودند به این امید که بتوانند ما را فلج و زمینگیر کنند که در عرصه های مختلف مردم ایران اجازه ندادند که این اتفاق بیفتد و یکی از این عرصه ها صنعت هوانوردی بود که به همت کارمندان هما که با چنگ و دندان صنعت حمل و نقل هوایی کشور را سرپا نگه داشتند این باعث شد که ما بتوانیم در مذاکرات با قوت مذاکره کنیم و بتوانیم منافع ملت را تامین کنیم که یکی از این زمینه ها تامین هواپیما برای کشور بود که الحمدالله محقق شد.

 

معاون امورحقوقی وبین‌المللی وزارت امورخارجه تاکید کرد: عدم موفقت دشمن در تحریم ها خود علیه ایران ناشی از اتکا بر توانمندی های داخل کشور بود که موجب شد به دشمن اجازه ندهند در اهداف خودش در تحریم های اقتصادی موفق بشود.

 

بر اساس قوانین موجود، صادرات محصولاتی که بیش از 10 درصد از آنها در آمریکا تولید می‌شود نیازمند مجوز از مقامات آمریکایی است

.

همچنین بر اساس یکی از بندهای برجام، اﯾﺎﻻت ﻣﺘﺤﺪه آمریکا ﻣﺘﻌﻬﺪ به ﺻﺎدرات، ﻓﺮوش، اﺟﺎره ﯾﺎ اﻧﺘﻘﺎل ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎی ﻣﺴﺎﻓﺮﺑﺮی ﺗﺠﺎری اﻧﺤﺼﺎرا ﺑﺎ ﮐﺎرﺑﺮی ﻏﯿﺮﻧﻈﺎﻣﯽ به ایران می‌شود. همچنین آمریکا متعهد به ﺻﺎدرات، ﻓﺮوش، اﺟﺎره ﯾﺎ اﻧﺘﻘﺎل ﻗﻄﻌﺎت ﯾﺪﮐﯽ و ﻗﻄﻌﺎت ﻋﻤﺪه ﺑﺮای هواپیمای ﻣﺴﺎﻓﺮﺑﺮی ﺗﺠﺎری ﺑﻪ اﯾﺮان و اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺒﻌﯽ، از ﺟﻤﻠﻪ ﺿﻤﺎﻧﺖ، ﻧﮕﻬﺪاری، و ﺧﺪﻣﺎت ﺗﻌﻤﯿﺮ و ﺑﺎزﺑﯿﻨﯽ‌ﻫﺎی اﯾﻤﻨﯽ ﺑﺮای ﮐﻠﯿﻪ ﻣﻮارد ﻣﺬﮐﻮر است.

انتهای پیام/م

در بعد روحی با تجلیل از مدرنیته و مظاهر آن و نیز با بزرگ جلوه دادن پیروزی ظاهری خود به تحقیر ولایت و طرفداران آن خواهند پرداخت تا انقلابیون و خصوصا جوانان را از ادامه این راه باز داشته و کار را تمام شده تلقی کنند

به گزارش صدای دانشجو، انتخابات کنونی را باید همچون سایر حوادث انقلاب اسلامی در راستای تکامل تاریخی جامعه شیعه حول محور ولایت تفسیر کرد. علت نتایج کنونی آرای کاندیداهای جبهه انقلاب اسلامی را می توان ناشی از ظهور یک گذار بزرگ در ابعاد گوناگون روحی، ذهنی و رفتاری دوست داران انقلاب اسلامی دانست. انقلاب اسلامی با این انتخابات وارد مرحله جدیدی از سیرتکاملی خود شده که طی آن جامعه شیعی، جهان اسلام و در نهایت جامعه بشری با مرتبه بالاتری از حقیقت ولایت آشنا خواهندشد.

وظیفه اصلی دوست‌داران انقلاب در زمان حاضر اولا مطالعه عمیق در مباحث دینی با محوریت موضوع ولایت و ثانیا ارتقای معنوی و روحی خود برای تحمل بار ولایت است. جبهه مقابل در خبرگان برای یک نبرد تمام عیار علیه مساله ولایت آماده شده است که می توان ان را آخرین دست و پازدن های شیطان مدرنیته برای بقای مفاهیم کثیف استکباری خود در قلب جهان اسلام  دانست. در این هجمه تمام عیار تمامی پرده های نفاق از چهره کسانی که چهل سال جز دعوت فرعون وار ملت مسلمان ایران به دنیا (فاستخف قومه فاطاعوه) کاردیگری انجام نداده اندفرو خواهد افتاد و آنان بی پرده در ابعاد مختلف روحی، ذهنی و رفتاری ولایت را مورد هجمه قرار خواهند داد.

در بعد روحی با تجلیل از مدرنیته و مظاهر آن و نیز با بزرگ جلوه دادن پیروزی ظاهری خود به تحقیر ولایت و طرفداران آن خواهند پرداخت تا انقلابیون و خصوصا جوانان را از ادامه این راه باز داشته و کار را تمام شده تلقی کنند و یاس را که از جنود شیطان است (انه لا ییاس من روح الله الا القوم الکافرون)بر قلبها حاکم کنند.در بعد ذهنی به  شبهات گوناگون درباره ولایت با تاکید بر عدم کارآمدی آن در مدیریت شئون گوناگون فرد و جامعه انسانی دامن خواهند زد که البته این خود ازالطاف خفیه الهی است که در صورت مواجهه هوشمندانه با آن می توانیم این پدیده را به عاملی برای تعمیق جهان بینی دینی کنونی برای همگامی با انقلاب اسلامی تبدیل کنیم و پروژه فراموش شده جنبش نرم افزاری و تولید علم دینی را احیا کنیم.

در بعد رفتاری و عینی نیز کسانی که سالها در کرسی سیاست آموزش دیده اند تمام سعی خود را مبذول خواهند داشت تا انقلابیون خصوصا جوانان را با جنگ روانی به رفتارهای مورد نظر خود مانند رفتارهای احساسی، یاس و نامیدی،  تندی، جدل در مباحثه، بی حوصلگی و... بکشانند که خود نیازمند ایثاری بزرگ برای غلبه بر نفس است. باید توجه داشت که مردم بیش از گفتار ما ناظر رفتار ماهستند و حق را در آینه رفتارها جست و جو خواهند کرد.
انتها پیام/م

کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال «یوسف پیامبر» که به کارگردانی زنده‌یاد سلحشور ساخته شد از ویژگی های همکاری با این کارگردان و ویژگی‌های اخلاقی وی سخن گفت.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ کتایون ریاحی بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در گفتگو با مهر با اشاره به درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون بیان کرد: من درگذشت وی را تسلیت می گویم و برایش آرزوی رحمت الهی را دارم.

بازیگر نقش زلیخا در سریال «یوسف پیامبر» که به کارگردانی سلحشور ساخته شد درباره همکاری با این کارگردان اظهار کرد: من حدود ۳ سال در پروژه «یوسف پیامبر» کار کردم و این سه سال در طول عمر بازیگریم از راحت ترین سال های کاری‌ام بود. فضای امنی داشتم و همه رفتارها با من و سایر گروه خوب و شایسته بود. من همکاران خوبی داشتم و همه سعی می کردند فضای مناسبی فراهم شود.

این بازیگر سینما با اشاره به کارگردانی سلحشور در سریال و در طول پروژه تصریح کرد: فکر می کنم این فضای مناسبی که برای ما فراهم شده بود به دلیل رهبری و مدیریت وی در کار بود و ما جز در مواقع کاری دیگر او را نمی دیدیم و او به کسی کاری نداشت. البته آقای شورجه هم همیشه حضور داشت و همراه بود.

وی با اشاره به بازخوردهایی که از سریال «یوسف پیامبر» و نقشی که در این سریال داشته است، عنوان کرد: مردم خیلی این سریال را دوست داشتند و از آن استقبال زیادی کردند. نقش زلیخا برای خود من هم نقش خاصی بود و من جدای از فیلمنامه، تم قصه و کارگردانی در این اثر، حس و حال خاصی با این نقش پیدا کرده بودم و بعد از این کار به دلایل متعددی که داشتم و بخشی هم شاید به همین نقش مربوط می شد ترجیح دادم از دنیای بازیگری خداحافظی کنم.

بعد از بازی نقش زلیخا در سریال، انتخاب نقش ها برای من سخت شده بود

بازیگر نقش زلیخا ادامه داد: بعد از بازی نقش زلیخا در سریال، انتخاب نقش ها برای من سخت شده بود. افراد زیادی شامل بازیگران حرفه ای و نابازیگران برای حضور در این نقش تست دادند اما فکر می کنم بازی در این سریال قسمت و سهم من بود.

ریاحی در پاسخ به پرسشی درباره خلا حضوری این کارگردان سینما و تلویزیون در آینده اظهار کرد: من فکر می کنم آقای سلحشور آنچه را که لازم بوده است انجام داده است و ماموریت های خود را در این دنیا به پایان رسانده است و حالا که از این دنیا رفته است سفر خود را ادامه می دهد. فکر می کنم برای پروژه های بعدی هم افراد دیگری هستند که آن ماموریت ها را به اتمام برسانند.

بازیگر مجموعه های «شب دهم» و «پدر سالار» با اشاره به خاطراتی که از همکاری خود با سلحشور داشته است، یادآور شد: یکی از نکات جالبی که در خاطرم هست این است که او در پایان ماه مبارک رمضان برای کسانیکه این ماه را روزه گرفته بودند هدایایی ترتیب می داد و به این ترتیب آنها را تشویق می کرد. او هیچ گاه کسی را برای نماز و یا روزه مجبور نکرد اما به سبک خودش افراد را تشویق می کرد.

تقسیم کردن بودجه اضافه سریال

مدیر عامل بنیاد نیکوکاری کمک با اشاره به دیگر کارهای این کارگردان سینما بیان کرد: یک بار در پروژه «یوسف پیامبر» شنیدم که در مقطعی بودجه سریال اضافه آمده بود و او این میزان بودجه اضافه را تقسیم کرد که برای من بسیار جالب بود. معمولا تهیه کنندگان و عوامل همیشه بودجه کم می آورند و چنین کاری نمی کنند به همین دلیل این اقدام وی و مخصوصا اینکه این کار را از پایین شروع کرد برای من بسیار جالب بود. او تقسیم بودجه اضافه را از کارگران صحنه و پشت صحنه شروع کرد و بعد به بالا رسید. اینها مواردی است که با وجود اینکه من سال هاست در حوزه بازیگری حضور دارم از طرف هیچ کارگردان و تهیه کننده ای ندیدم.

بازیگر فیلم های «دعوت» و «آپارتمان شماره ۱۳» با اشاره به همکاری خود با کارگردانان مختلف توضیح داد: من با کارگردانان مختلفی اعم از روشنفکر، مذهبی، روشنفکرنما و مذهبی نما کار کرده ام و شناخت چنین افرادی برای من کاری ندارد، او واقعا مذهبی و معتقد بود و براساس اعتقادش عمل کرد.

وی در پایان تصریح کرد: از درگذشتگانمان به نیکی یاد کنیم و نیکی را ترویج کنیم.
انتها پیام/م

همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی و تجلیل از نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار می گردد

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ معاونت علمی پژوهشی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی و تجلیل از نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ با حضور دکتر سعید جلیلی را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش این همایش 12 اسفند ماه در سالن همایش بصیرت واقع در مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق ) ساعت 14 الی 17 برپا خواهد شد.
انتها پیام/م

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از ملایری ها برخی پیروزی در انتخابات 7 اسفند را به خود اختصاص داده و از کنار این واقعیت غیرقابل انکار عبور کرده بودند، که «ایران فقط تهران نیست»

 

کاظم حجازی،نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در همدان:
از لبیک مردم به دعوت رهبری سپاسگزارم/ آرای خود را صادقانه و با کمترین تبلیغات کسب کردم
نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان همدان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از همه افرادی که به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند سپاسگزاری می کنم زیرا مردم وفاداری خود را در استمرار نظام مردم سالاری دینی نشان دادند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از نافع، سید محمد کاظم حجازی افزود: استحکام بخشیدن به روند پیشرفت نظام و همراه بودن مردم با سیاست های کلان نظام در انتخابات تجلی پیدا کرد و مردم با حضور خود، نقشه های نظام استکباری را خنثی کردند.

وی با اشاره به عملکرد رسانه های غربی اظهار کرد: نگاه رسانه های غربی به جامعه، نگاه کاملا غلطی هست و به نظر می رسد تاکنون به شاکله وحدتی که در فضای جامعه کشور اسلامی ایران است پی نبرده اند.

 حجازی بیان کرد: آنچه که در رسانه های غربی تبلیغ می شود این است که دو جناح در نظام  جمهوری اسلامی ایران است که  یک جناح نقش تقابلی در نظام و دیگری در مسیر نظام هستند و با چنین تعریفی در رسانه های خود رای آوردن طیفی از جناح اصلاح طلب را به عنوان تقابل با نظام ترسیم کنند که این به هیچ وجه با دیدگاه های جریان های سیاسی در جامعه ما تطبیق ندارد.

وی ادامه داد: با این حال مردم فارغ از نگرش سیاسی نامزدهای انتخاباتی با توجه به نواقصی که در حوزه عملکردی دستگاههای اجرایی مشاهده کرده بودند به افرادی رای دادند که اولویت آن ها پرداختن به این نواقص به ویژه در حوزه اقتصادی بود.

نامزد مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان همدان در انتخابات مجلس با اشاره به کسب بیش از 55 هزار رای تصریح کرد: ستاد انتخاباتی ما توانست صادقانه و با حداقل ابزار تبلیغاتی و به دور از هر نوع تخلف یا تبلیغات پر سر و صدا، بیشترین توجه را به حقوق اجتماعی مردم که مشخص ترین آن تبیین دیدگاه های رهبر معظم انقلاب بود انجام دهد.

حجازی اضافه کرد: سلایق و برنامه های مختلفی در انتخابات مطرح می شود که از مهمترین برنامه های من در دوران  تبلیغات، توجه به توانمندی همه افراد جامعه برای طرح و پیگیری آن از طرف نمایندگانشان در حوزه استانی و ملی بود.

پایان پیام/م

صفحه‌ها

اشتراک در پایگاه خبری، تحلیلی صدای دانشجو RSS