مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. دى 1394 - 2:59   |   کد مطلب: 16567
یزدان رجبی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در پی جنایت آل سعود یادداشتی نوشت.

به گزارش صدای دانشجو، یزدان رجبی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در پی جنایت آل سعود یادداشتی نوشت:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
و لا تحسین الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون
بای ذنب قتلت، و به کدامین گناه می‌کشند.
باردیگر شاهد آنیم که دست پرورده های شیطان و شیطان صفتان جنایت دیگری را مرتکب شده اند و این بار آل شیطان، همان آل سعودی که نوکر بی جیره و مواجب آمریکا و اسراییل شده است؛ همانی که در منطقه برادر کشی راه انداخته است و شیعیان و مسلمانان منطقه را به طرق مختلف در یمن و عراق و سوریه به خاک و خون کشیده است؛ همان مادر داعش در منطقه همانی که گوش و دهان و زبان و قلب خود را تسلیم شیطان کرده است بار دیگر مرتکب گناهی شده است که این بار عواقب این گناه خود و خاندانشان را در گورستان ظالمان دفن خواهد کرد.
این بار عالم بزرگوار شیخ باقر النمر را بعد از مدتها اسارت در سیاه چاله های تحجر خود و زندان های سیاه و پلید استکباری و دیکتاتوری خودشان که مورد شکنجه و آزار قرار داده بودند،  باز هم راضی نشده و دست کثیف خودشان را باری دیگر به خون حق طلبان و بزرگ مردان جهان اسلام و تشیع آغشته کردند.
مردی که تمام مسلمانان جهان اسلام از شیعه و سنی در اعتراض به اسارت این عالم به پا خاستند و اعتراض خود را به گوش جهانیان رساندند اما باز هم کافی ندانستند و این پست فترتان کار خود را انجام دادند.
قطعا این اقدام با هماهنگی اربابانشان آمریکا و اسرائیل بوده است.
شاهد آنیم که در شروع سال جدید میلادی سالی که برخی روشنفکران برای دشمنان آرزوی کامیابی موفقیت و خرسندی میکنند این شیطان صفتان در سال جدیدشان با شهادت شیخ نمر برای خود جشن گرفته اند.
و نمیدانند که افرادی همانند شهید شیخ نمر یک فرد نیستند که یک جریان و آرمان هستند و این یک انقلاب بزرگ است. فرزندان قیام امام خمینی زنده اند و این نهضت تا پیروزی حق علیه باطل ادامه دارد و استوارتر میشود و گواه این جریان شکست های پیاپی استکبار و پیروزی حق طلبان جهان است. چندی از کشتار شیعیان نیجریه و پاکستان و شهادت فرزندان شیخ زکزاکی نمی گیرد که این اتفاق تلخ رخ میدهد و بدانند که اینها نشان از بیداری اسلامی  و مسلمانان است و قطعا خون سرخ این شهدا آل سعود و استکبار جهانی را در خود غرق خواهد کرد و دیری نپاید که این اتفاق بیافتد.
اما باری دیگر جامعه دانشگاهی و جوانان انقلابی و دانشجو این عمل وقیحانه آل سعود را بشدت محکوم می نماید و باری دیگر استوار تر با ولی زمان  خویش امام خامنه ای علمدار نهضت بیداری اسلامی تجدید بیعت می نماید و اعلام میدارند که تا آخرین قطره از خون خود را در جهت نابودی استکبار جهانی و کفر و پیروزی حق و حقیقت فدا خواهند کرد.
و آل سعود این دست پرورده و نوکر آمریکا و اسرائیل بداند که با این اقدام حکم نابودی خود را به دست خودش امضا کرده و چه می دانند که استکبار چه در سر دارد.
و در آخر آنچه که حائز اهمیت است؛ توجه به نقش جمهوری اسلامی ایران در طلایه داری و  پرچمداری بیداری اسلامی در جهان است. از مسئولان و دستگاه دیپلماسی انتظار میرود که در مقابل این جنایت و جریان ها با قدرت و صلابت موضع جدی و انقلابی خود را بیان نماید و یادشان نرود که این عزیزان  فرزندان بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند که در جهان با استکبار مقابله می کنند  و بدانند که هدف از این اقدامات محک جامعه اسلامی در قبال جریان ها و اقدامات بعدی خودشان است و این راه کثیف آنان ادامه دارد.
امت حزب الله دانشجو و دانشگاهیان وظیفه خود را در قبال اینگونه اقدامات انجام داده و انجام می دهند و نگاهشان به رفتار و گفتار مسئولین است؛ باشد که در قبال این جریانات شرمنده امام زمان عج و خون پاک این شهیدان نشویم.
والسلام علیکم و رحمه الله

یزدان رجبی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار