مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

اخبار ویژه

وزیر کار در اسفند ماه سال گذشته، گفته بود قصد انتقال واگذاری مسؤولیت تعیین حداقل دستمزد کارگران از شورای عالی کار به مجلس شورای اسلامی را دارد. موضوعی که با مخالفت جدی جامعه کارگری مواجه شد و سرانجام با ورود و مخالفت رئیس جمهور، جلوی این انحراف گرفته شد.
رزمندگان مقاومت فلسطین موفق شدند با ایجاد کمینی محکم در برابر نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه، ضربات سختی به آن‌ها وارد کنند.
مدیرعامل پسماند تهران گفت: سخت ترین منطقه برای جمع آوری پسماند، منطقه ۱۲ است که ۲ میلیون جمعیت شناور در روز داریم و جمعیت شب آن کمتر از ۳۰۰ هزار است. در مناطق ۱۱ و ۱۲ ساعت به ساعت نگهداشت و جمع آوری پسماند داریم.
منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از بازگشت جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به همدان خبر داد و گفت: پیگیری‌ها برای بازگشت جشنواره فیلم هم در دست اقدام‌ است.
اولین جرم من دفاع از کشور بود و حالا داستان جرم دوم، عکس خانم و دخترم داخل جیب کتم بود، عکس را نگاه کرد و گفت «چادریه؟»، گفتم «بله ما مذهبی هستیم مادرم و خواهرم و خانمم همگی چادری هستند»، همین چادر و حجاب خانواده‌ام شد جرم دوم من.
ورود و توقف وسایل نقلیه و موتورسیکلت در پیاده‌راه بوعلی ممنوع شد.
دبیر ستاد دهه کرامت استان همدان گفت: در راستای گراميداشت دهه کرامت به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خادمياران رضوی، شبکه جوانان رضوی ۷۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، هنری و جشن اجرا می‌شود.
استاندار همدان گفت: در اعتبارات سفر رئیس‌ جمهور به استان ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر تخصیص یافت که ۸۸ درصد آن محقق شده است.
رئیس مرکز ملی صنایع خلاق و فرش ایران با اشاره به رشد 11 درصدی صادرات فرش گفت: با رفع مشکل تعهد ارزی شاهد رونق این بازار خواهیم بود.
نگاهی اجمالی به آرا، سوابق و گرایش سیاسی منتخبان استان همدان در مجلس دوازدهم.