مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

اخبار ویژه

مدیرکل صمت استان همدان از صدور افزون بر 300 پروانه بهره‌برداری و 2 هزار و 300 جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی و صنعتی در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.
معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان از رقابت علمی دانش آموختگان مقاطع تکمیلی به منظور امر تدریس در مدارس سطح دو استان خبر داد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز همدان از اجرای ۳۸ پروژه مدرسه‌سازی توسط خیرین خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در نامه‌ای خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و با اشاره به تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا، بر ورق خوردن تاریخ جهان تأکید کردند.
معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بدون هیچگونه تغییری برگزار می‌شود.
فرماندار همدان گفت: شهید رئیسی شاگرد ممتاز مکتب امام خمینی(ره) بود و همان ویژگی‌هایی که حضرت امام در شخصیت و سیره‌اش داشت همه در آقای رئیسی متبلور بود.
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از توقيف يک دستگاه کاميون و کشف چهار تن چوب قاچاق فاقد مجوز در اين شهرستان خبر داد.
معاون قضایی تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت یک‌میلیارد و 125میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در کبودراهنگ خبر داد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان تشدید بازرسی صمت بر فعالیت مشاوران املاک خبر داد.
تأمین آب سالم در مناطق روستایی یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور شهید در دولت مردمی بود که در این راستا، پروژه جهاد آبرسانی با قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) آغاز و برای آبرسانی به 160 روستای محروم برنامه‌ریزی شد.