به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان

 

 

تازه ترین عناوین

اخبار ویژه

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ عنوان کتاب جدید در سی‌و‌پنجمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.
نامه‌ای که از طرف ۱۰ انجمن صنعتی بزرگ کشور درخصوص اعتراض به سیاست‌های ارزی بانک مرکزی نوشته و به رهبر انقلاب ارسال شده است، درواقع با نوعی فریب امضاکنندگان همراه بوده و طبق اظهارات مسؤولانِ چند مورد از این صنایع، بورس کالا پشت این ماجرا بوده است.
روانشناس و استاد دانشگاه گفت: یک دانش آموز در سن پایین تفکر انتقادی ندارد و شاید درحالی که دیگران به او می‌خندند نتواند از خودش دفاع کند و همین امر می‌تواند آسیب زیادی به کودک بزند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ حدود ۳۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شرکت کردند که از بین رتبه‌های برتر کنکور ۷ درصد از خانواده‌های تحت حمایت بودند.
جنبش جهانی دانشجویی حمایت از فلسطین در حالی وارد سومین هفته اعتراضی خود می‌شود که تا این لحظه نزدیک به ۳۰۰۰ دانشجو توسط پلیس آمریکا در ایالات متحده دستگیر شده‌اند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ از تولید ۱۰ هزار نهال در نهالستان موقت این شهرستان خبر داد.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان از کشف بنای تاریخی در حین پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان خبر داد و گفت: امکان ایجاد یک سایت موزه کوچک در خیابان باباطاهر وجود دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه متوسط بارندگی استان همدان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 360 گزارش شده است گفت: میانگین بارش امسال استان همدان به نسبت بلند مدت 13 درصد افزایش داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه در سال جاری ۴۲ درصد تعهد اشتغالزایی در استان را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص خواهیم داد گفت: در همین راستا برای ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان اشتغال پایدار ایجاد می‌کنیم.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان همدان گفت: از یک‌هزار و 350 فقره تسهیلات سهمیه ابلاغی برای مسکن روستایی همدان تاکنون 993 فقره به بانک‌های عامل معرفی و 714 فقره موفق به عقد قرارداد شده‌اند.