مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. فروردين 1394 - 1:56   |   کد مطلب: 15112
در تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان همدان عنوان شد
چرا آقایان در مقابل جنایت عربستان سکوت پیشه کرده‌اند؟
تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان انقلابی نسبت به اقدامات شرم‌آور مأموران رژیم آل‌سعود امروز در دانشگاه بوعلی برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، ظهر امروز تجمع اعتراض‌آمیز علیه فاجعه جده در دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور دانشجویان انقلابی برگزار شد.

دانشجویان با سر دادن شعار «هیهات من‌ الذله»، «ذلت، حقارت تا به کی؟» و «مرگ بر آل‌سعود» مواضع اعتراضی خود را نشان دادند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی در حاشیه این تجمع گفت: عمل حیوانی و شیطانی عده‌ای مسلمان‌نمای جیره‌خوار استعمارگران تحت حاکمیت رژیم جنایتگر آل‌سعود، قلب میلیون‌ها ایرانی و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد.

محمدعلی مرادیان با محکومیت تجاوز وحشیانه رژیم سعودی به یمن و کشتار صدها غیرنظامی افزود: رژیم سعودی خونخوار، همراه با آمریکای جهانخوار در راستای اهداف استعمارگران وارد معرکه شده‌ است.

وی تأکید کرد: متأسفانه عربستان اتحاد مسلمانان که باید معطوف به مبارزه با اسرائیل و آمریکا باشد را در لوای جاهلیت‌های مذهبی، قبیله‌ای و قومی خدشه‌دار می‌کند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی گفت: ایران اسلامی به تأسی از منویات قدسی حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نه در پی احیای امپراتوری گذشته است و نه مانند شیوخ حاشیه خلیج فارس درصدد پر کردن جیب و شکم خود.

 

وی افزود: ایران اسلامی به دنبال حمایت از مظلوم، مبارزه با استعمار و احقاق عدالت و آزادگی به دور از هرگونه تعصب قومی است.

مرادیان با طرح این سئوال که چگونه غیرت عده‌ای اجازه می‌دهد چنین هتک حرمتی صورت گیرد، گفت: چگونه است آقایانی که دم از رابطه صمیمی با آل‌سعود می‌زنند امروز نمی‌گذارند تا اقدام قاطعی صورت گیرد و سکوت پیشه کرده‌اند؟

وی با بیان اینکه آیا باید بیدار شدن این عده به قیمت هتک حرمت چند حاجی ایرانی تمام شود، افزود: چرا باید فریاد انقلابی امام جمعه‌ای بصیر بر ضد سفاکان سعودی، خاطر برخی آقایان را آشفته سازد اما امروز جز سکوت چیز دیگری از آن آقایان نمی‌بینیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی تأکید کرد: اکنون نیز مانند همیشه چشم امید ما به مراجع معزز، علمای اسلام و امت حزب‌الله است که بار دیگر نسبت به این شیوه اعتراض کنند.
وی با بیان اعتراض به عدم صدور مجوز از سوی فرمانداری و استانداری برای تجمع دانشجویان افزود: دانشجویان همدان همراه با خیل آزادگان درصدد برپایی تجمعی اعتراضی در سطح شهر بودند که با مخالفت مسئولان شهر و استان روبه‌رو شدند.

مرادیان گفت: چرا باید در مقابل یک خواسته منطقی دانشجویان عدالتخواه، با اقدامی غیرانقلابی درخواست آنها رد شود؟

وی با طرح این سئوال که سکوت در برابر آل سعود مبنای کدام مصلحت و حکمتی است، افزود: این در حالی است که این رژیم بیشترین دشمنی‌ها را با جبهه مقاومت در منطقه داشته است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی با بیان اینکه رژیم آل‌سعود عزت ملی و احترام گذرنامه ما را بارها زیر پا گذاشته بیان کرد: حمایت مستقیم رژیم سفاک سعودی از ریخته شدن خون مظلومان، جایی برای سکوت باقی نمی‌گذارد اما برخی آقایان سکوت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: دانشجویان انقلابی انتظار دارند در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، قوه مجریه نماینده خشم انقلابی ایران باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار