مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. مهر 1394 - 21:17   |   کد مطلب: 16006
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا گفت :امروز بجای شادی از توفیق انجام حج و عید قربان و ایام مهیا شدن برای جشن ولایت ،عزادار مصیبت بزرگی هستیم که اصلاب بنی امیه آفریدند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از رسا،حجت الاسلام مصطفی رستمی ، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بوعلی سینا همدان امروز درمراسم سوم حاجیان به پرواز در آمده در دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:قال الله تعالی فی محکم کتابه :«ومن یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

در روزهایی هستیم که بجای شادی از توفیق انجام حج و عید قربان و ایام مهیا شدن برای جشن ولایت ،عزادار مصیبت بزرگی هستیم که اصلاب بنی امیه آفریدند.
وی افزود:این 2000 زائر خانه خدا هنوز از احرام در نیامده بودند ،شاید بتوان گفت برای خودشان این بهترین رفتن بود اما قربانی شدن آنان به واسطه عده ای که غاصب و خائن به حرمین شریفین هستند برای ما داغ بزرگی است.
حجت الاسلام رستمی  به روایتی از امیر المومنین اشاره وتصریح کرد:امیر المومنین (ع)از پیامبر اکرم (ص)نقل میکنند که اگر بنی امیه قدرت بگیرند مال خدا را ملک خود محسوب  و انسانها را برده می گیرندو دین خدا را بازیچه خود قرار میدهند .
حجت الاسلام رستمی به روایتی دیگر از پیامبر (ص)مبنی بر اینکه برای مسلمانها از مشرکها نمی ترسم بلکه از مسلمان نما ها می ترسم بیان داشت:کسانی که ادعای مسلمانی و خدمت به حرمین شریفین را دارند اما در عمل خاءن به اسلام و مسلمانان هستند از یهودی ها و بت پرستان برای ما خطرناک ترند.
مسئول نهاددردانشگاه بوعلی سینا گفت:اینها عده ای مفت خور خائن و به تعبیر مقام معظم رهبری قارون های شهوت ران هستند که ثروت قارونی آنها همراه با میل شیطانی امیر آنها شده است  و دین خدا و مرکز اسلام را در دست گرفته اند.
وی بیان داشت :وقتی به آنها گفته می شود مسلمانان را مانند قبل در انجام مناسک آزاد بگذارید و تفکر وهابیت را به آنها اجبار نکنید می گویند سرزمین سعودی هاست و قوانین ما باید حاکم باشد در حالیکه مسئولیت کشته شدن این زائران را در سرزمینشان به عهده نمی گیرند.
وی به گفته مفتی متعصب سعودی مبنی بر این ادعا که زائران برای کسب ثواب و فضیلت در حرم الهی خود کشی کرده اند اشاره کرد و اظهار داشت:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که در پیام غمبارشان فرمودند سعودی ها بایدمسئولیت کار خود را بپذیرند، مسلمانان نباید به راحتی از این مساله بگذرند و در مورد آن باید تحقیق کنند.
وی در ادامه تصریح کرد:اینها کسانی هستند که برای حمایت از یک قاتل جانی که همسرش را کشته بوددر دنیا کمپین به راه انداختند اما در مقابل کشته شدن این زائران بی گناه سکوت کرده اند.
وی به اظهارات سران ترکیه مبنی بر مدیریت بی نظیر سعودی ها اشاره کرد و افزود:از حامیان ظالم آنها که وجدشان مبتنی بر ظلم است نباید انتظار داشت که صدایشان به اعتراض بلند شود.
بیان داشت:این انسانهای خبیث و بی کفایت به جای نشان دادن تصویر زیبای حج به دنیا،تصویری از جنازه های متراکم و مسلمانهایی که الله اکبر گویان به جان هم افتاده اند را به دنیا نشان می دهد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار