مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مهر 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 16079
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان:
جلسه‌ی هم اندیشی ائمه جماعت دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار گردید
جلسه هم اندیشی ائمه جماعات در آستانه ماه سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین داود خوش باور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران آن حضرت گفت:جلسه هم اندیشی ائمه جماعات به خاطر فرا رسیدن ماه محرم ماه سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)برگزار شد.
وی افزود:از اهداف برگزاری این هم اندیشی این بود که به دوستان یادآوری شود در این ایام بیشتر از مکتب امام حسین (ع)صحبت کنند و همه هم و غم و توجه آنها به شبهاتی باشد که در فضای مجازی  وشبکه های اجتماعی در بحث محرم  وجود دارد خصوصا شبهاتی که می خواهند عزاداری را زیر سؤال برده و کمرنگ کنند.
وی با بیان اینکه ائمه جماعات برای زنده نگهداشتن محرم و عزاداری برای سید الشهداء خود هزینه می کردند اظهار داشت:از دیگر اهداف این جلسه بحث زنده نگهداشتن یاد محرم و عاشورا بود.
حجت الاسلام خوش باور افزود:بحث بعدی بحث اقامه نماز در خوابگاهها ،بیمارستانها و شبکه ها بود که یک سری نکات ضروری برای ائمه جماعات بیان شد و در آخر نیز ائمه جماعات پیشنهادات و انتقادات و نظرات خود را برای بهتر اقامه شدن نماز بیان کردند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار