مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1394 - 16:00   |   کد مطلب: 16335
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: چرا مجمع اصلاح طلبان ملایر اصرار به استفاده از افراد رادیکال برای برنامه‌های انتخاباتی دارند؛ اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که چرا به دنبال متشنج کردن فضای انتخاباتی شهر هستند.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از دانشجو، مرتضی گلشنی نهاد، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به در پیش بودن سخنرانی نماینده مجلس ششم در شهر ملایر گفت: اقداماتی از سال گذشته توسط اصلاح طلبان سراسر کشور در حال اجرا است و البته در شهر ملایر هم به صورتی وجود داشته است، که به تازگی شاهد بروز این مسائل هستیم.

 

وی ادامه داد: اخیرا شاهد بوده ایم که قصد داشته اند لقمانیان، نماینده مجلس ششم و فعال فتنه ۸۸ را جهت سخنرانی دعوت کنند که الحمدالله لغو شد و امروز هم برنامه ای با سخنرانی حسینی را تدارک دیدند؛ چرا مجمع اصلاح طلبان ملایر اصرار به استفاده از افراد رادیکال برای برنامه های انتخاباتی دارند؛ افرادی که در کارنامه خود سابقه تحصن مجلس ششم را دارند.

 

گلشنی نهاد گفت: اصلاح طلبان باید پاسخ گو باشند که چرا به دنبال ناسالم کردن فضای انتخاباتی شهر هستند، ما برای اینگونه دیدگاه هایی که به دنبال پیاده کردن این جو در سراسر کشور هستند، تاسف می خوریم و اقدامات خود را در راستای بهتر شدن جو انتخابات به پیش می بریم، گرچه بعضی آقایان قصد دارند به هر طریق ممکن به خواسته خودشان برسند.

 

وی افزود: ما مخالفت خود را با برنامه سخنرانی حسینی اعلام کرده ایم و ادامه خواهیم داد و مقابل هر اقدامی که بخواهد جو سیاسی دانشگاه و شهر را متشنج کند، می ایستیم. به نظر ما استفاده از عناصر فتنه گر از فعالیت های سالم انتخاباتی حساب جداگانه ای دارد و اجازه نمی دهیم که از این چنین افرادی استفاده کنند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر با بیان اینکه این ها قصد دارند آمرین به معروف را به انزوا ببرند، ادامه داد:  درخواست ما از وزارت کشور جلوگیری از فعالیت های انتخاباتی اصحاب فتنه است، اگر وزارت کشور علیه این اقدامات عملی صورت دهد، ما از آن ها حمایت می کنیم و گرنه از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

 

مرتضی گلشنی نهاد با اشاره به صحبتهای رهبری در خصوص اینکه مسئولین مقابل نیروهای انقلابی می ایستند و جو بد علمی که در دانشگاه ها به راه افتاده است، ادامه داد: باید فضا را به سمت اتحاد بین جناح ها و رشد علمی کشور ببریم، ولی متاسفانه در سالیان اخیر و در دولت اخیر این چنین فضایی را نمی بینیم.

 

وی در پایان با اشاره به فضای فرهنگی دانشگاه ها خاطر نشان کرد: جریان اصلاح طلب برای این که این فضا را به دست آورند به دنبال تریبون دادن به افراد رادیکال است و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دانشگاه ها را به دست جوان مومن انقلابی بسپارند که ثمره این کارشان یقینا دانشگاه اسلامی خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار