مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. دى 1394 - 10:30   |   کد مطلب: 16542
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: خواص بی‎بصیرت در جریان فتنه 88 دچار رفوزگی شدند.

به گزارش صدای دانشجوبه نقل از فارس، محمدصادق تمهیدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار کرد: این حماسه، انقلاب سومی بود که مردم با حضور بهنگام خود در دفاع از انقلاب، نشان دادند از بسیاری از خواص جلو هستند.

وی گفت: حماسه نهم دی، حاصل برنامه‎ریزی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و مدیریت منافقین داخلی و خارجی بود تا به براندازی جمهوری اسلامی منجر شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان ادامه داد: در فتنه 88 شاهد سکوت بعضی از خواص بودیم که همیشه با پرستیژ و شعار انقلابی آنها را می‎شناختیم، اما در این برهه حساس انقلاب دچار نوعی رفوزگی شدند، گویی از فهم سیاسی هیچ اطلاعی ندارند!.

وی بصیرت و ولایتمداری مردم را باعث بر هم خوردن توطئه دشمنان دانست و تأکید کرد: مردم بعد از عاشورای سال 88 که فتنه‎گران به مقدسات توهین کردند و مورد حمایت موسوی و کروبی قرار گرفتند، قیام‎های خودجوشی در دفاع از اسلام و نظام به راه انداختند.

تمهیدی با اشاره به اینکه همدان از شهرهای پیشرو در این زمینه بود، گفت: مهمترین اثر راهپیمایی نهم دی، تحکیم وحدت بین ملت و ولایت بود.

وی با بیان اینکه مردم در این روز برنامه‎ریزی‎ سازمان‎های امنیتی دنیای استکبار را بر هم زدند، افزود: در روز 9 دی همان افرادی که از حاکمیت دوگانه در کشور حرف می‎زدند، به عینه دیدند مردم، پشت آرمان‎های انقلاب ایستاده‎اند و با غرور نام ولایت فقیه را بر زبان می‎آوردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان 9 دی را «روز مرگ فتنه‌گران» دانست و افزود: نباید این روز را فراموش کرد بلکه باید با برگزاری مراسم باشکوه، ضمن تبیین این حماسه، چهره فتنه‎گران را به مردم شناساند.

وی با بیان اینکه برخی هنوز راه خود را از فتنه‎گران جدا نکرده‎اند و دم از رفع حصر می‎زنند، افزود: باید بگوییم رفع حصر فتنه‎گران مسئله‎ای نیست که بتوان روی آن حتی صحبت کرد، در صورت رفع حصر نیز باید دادگاهی تشکیل شود که البته حکم آن به طور قطع، اعدام است.

تمهیدی ادامه داد: نصیحت ما به این افراد است که خط خود را از فتنه‎گران جدا کرده و این را به زبان بیاورند.

وی 9 دی را روز برجسته‌ای در تاریخ نظام عنوان کرد و افزود: این حماسه بزرگ حرکتی برخاسته از عمق بصیرت مردم بود که با تبعیت از رهبری حاصل شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در پایان با اشاره به نقش اثرگذار جنبش‌های دانشجویی در آگاهسازی مردم و مقابله با فتنه، تبیین حماسه نهم دی را از موضوعات مهم این جنبش دانست.     

انتهای پیام/ح                                                                                                 

دیدگاه شما

آخرین اخبار