به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 9. دى 1394 - 21:26   |   کد مطلب: 16549
ﻣﺴﺌﻮل ﺑﺴﯿﺞ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ دﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ استان همدان از وظیفه دانشجویان و معلمان در قبال نه دی گفت: معلمان باید حماسه ۹ دی را به عنوان یک حماسه ی ملی به دانش آموزان انتقال دهند.

میلاد مرادی ﻣﺴﺌﻮل ﺑﺴﯿﺞ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﯽ دﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎﻥ استان همدان در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: ﺣﻤﺎﺳﻪ ۹ ﺩی تجدید پیمان بین ولایت و آحاد مردم بود ﮐﻪ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺍی ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺳﻮﻡ ﺭﺍ در برداشت. ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ به موقع خود در این حماسه با شکوه امید فتنه گران و منافقان داخلی را ناامید ساختند با توجه به اینکه حماسه ۹ ﺩی ۸۸ به عنوان حماسه ای که شامل همه اقشار، جریانات و گروه های معتقد به انقلاب اسلامی بود امسال نیز نقش ﺣﻀﻮﺭ آنها در ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺖ ﻓﺘﻨﻪ ۸۸ با توجه به فضای انتخاباتی حاکم در کشور اهمیت ویژه ای دارد زیرا که دشمن طبق دسیسه های تنظیم شده خود به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین اقشار و جریانات مختلف است و حتی میتوان گفت همچون سابق به دنبال تغییر مسیر آن ها از آرمان های انقلاب اسلامی است در صورتی که ملاک اصلی آن ها جز اهداف اصلی انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت ﻧﺒﺎﯾﺪ باشد.

مرادی در خصوص وظیفه تشکل های دانشجویی گفت: تشکل های دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان مخصوصا بسیج دانشجویی باید تمام همت خود را در راستای عدم فراموشی حماسه ۹ ﺩی و فتنه ۸۸ بین جامعه دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان از جمله اساتید، دانشجویان  و...ﻣﺘﻤﺮﮐﺰ نمایند.

وی در خصوص نقش دانشجویان گفت: دانشجو معلمان نیز با توجه به دارا بودن شغل معلمی و به ﻋﻨﻮﺍﻥ اثرگذارترین افراد جامعه جهت آگاه سازی مردم ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ قشر جوان، باید حماسه ۹ دی را به عنوان یک حماسه ی ملی به دانش آموزان کشورعزیزمان انتقال دهند که این امر باعث زنده نگه داشتن و انتقال نسل به نسل این حماسه مردمی ارزشمند به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار