مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. دى 1394 - 8:33   |   کد مطلب: 16570
بیانیه دفترنهاد دانشگاه علوم پزشکی همدان:
اتحاد وهمبستگی ، نیاز امروز امت اسلامی
دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان طی بیانیه ای اعدام رهبر شیعیان مظلوم عربستان را محکوم کرد.

به گزارش صدای دانشجو، دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان طی بیانیه ای اعدام رهبر شیعیان مظلوم عربستان را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت جانگداز عالم جلیل القدر و روحانی مبارز مرحوم شیخ نمر باقر النمر به دست عمال آل‌سعود موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. این شهید والامقام از مجاهدان خستگی ناپذیر بود که در پیش چشم جهانیان و مدعیان به اصطلاح حقوق بشر و آزادی بیان، پس از تحمّل شکنجه‌های فراوان در زندان‌های آل سعود، به شهادت رسید. 

 به یقین نقش استکبار جهانی  بخصوص آمریکا وصهیونیسم در این جنایت، واضح و آشکار است چرا که نظام سلطه همواره در پی فرصتی بوده تا امت اسلام را از یکپارچگی به تشتت کشانده و به اهداف شوم خود در منطقه وجهان دست یابد.

بر همین اساس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن محکوم کردن این جنایت ، مراتب تسليت خود را به رهبر معظم انقلاب، مسلمانان و آزادگان جهان، شيعيان مظلوم عربستان و عموم دانشگاهیان عرض مي نمايد وازنخبگان، دانشگاهیان و عالمان مسلمان در این شرایط حساس که منطقه خاورمیانه و جهان اسلام درگیر توطئه های صهیونیستی و تکفیری است می خواهد به رسالت واقعی خود که همانا اتحاد واستکبار ستیزی است به خوبی عمل کنند.

 دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی همدان 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار