مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. بهمن 1394 - 10:22   |   کد مطلب: 16769
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در رابطه با برگزاری شوی لباس در دانشگاه الزهرا(س) با بیان اینکه قرار نبوده از این مراسم عکسی منتشر شود، گفت: مسلما پیگیری قانونی توسط مسئولان مربوط انجام می‌شود.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، فضل‌الله ایرجی‌کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با برگزاری شوی لباس در دانشگاه الزهرا(س) گفت: این مراسم فقط یک کلاس درس و جزو ژوژمان درسی دانشجویان بوده‌است و متاسفانه یک نفر عکس‌های این دانشجویان را منتشر کرده است که من از کار این فرد تعجب می‌کنم.

وی ادامه داد: این برنامه در کلاسی برگزار شده که فقط در آن دختران حضور داشته‌اند و برنامه هم فقط مربوط به این دختران بوده است و همانگونه که می‌دانیم دانشگاه الزهرا(س) یک دانشگاه ویژه دختران است و غیر از تعدادی از استاد و کارمندان همه دانشجویان دختر هستند و در زمان برگزاری این برنامه هیچ مردی حضور نداشته است که متاسفانه یک نفر بی‌اخلاقی کرده و تصاویر این دختران را منتشر کرده‌است.

ایرجی‌کجوری در خاتمه با بیان اینکه قرار نبوده از این مراسم عکسی منتشر شود، گفت: مسلما پیگیری توسط مسئولان مربوطه انجام می‌شود و ما اگر متوجه شویم چه کسانی اقدام به انتشار تصاویر این دانشجویان کرده‌است طبق قانون با آنها برخود می‌کنیم.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار