مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. بهمن 1394 - 23:46   |   کد مطلب: 16793
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: سپاه تا پایان سال در همه شهرستان‌هادو حتی روستاهای استان، یادواره های شهدا را با قدرت برگزار می‌کند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از آوای سیدجمال؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در واکنش به اظهارات فرماندار اسدآباد مبنی بر حضور نیافتن مسئولان در یادواره شهدا به بهانه جلوگیری از حضور کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ پس هیچ عاملی نمی تواند مانع برگزاری شود.

 

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما تصریح کرد: برای تبیین ایثار و شهادت برای جامعه علی الخصوص نسل جوان و نوجوان سپاه انصارالحسین استان همدان تا پایان امسال در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاها یادواره شهدا را برگزار می‌کند.

 

ابوحمزه تأکید کرد: شهدا در دفاع از انقلاب و این مرزو بوم یک الگوی به تمام معنا بودند و امروز اگر هر مسئولی در هر جایگاهی قرار دارد مرهون قطره قطره خون آنان هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز نیاز جوانان و نوجوانان به الگوسازی است و می‌توانیم با پرداختن به ابعاد شخصیتی هر یک از شهدا الگوی مناسبی برای آنان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار