مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. دى 1395 - 20:42   |   کد مطلب: 18952
آن چیزی که این شهید را به این قله می رساند این باور است که مطیع محض ولایت فقیه باید بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد رضا نقدی در یادواره ی "مصطفی شهید جوان مومن" که در همدان برگزار شد با اشاره به وصیت نامه شهید ، گفت : یکی از مهم ترین صفات بارز این شهید ولایت پذیری بود .

وی افزود هشت سال می جنگیم ، شهید می دهیم شیمیایی می دهیم هشت سال می گوییم جنگ جنگ تا پیروزی ، اما جایی که ولی فقیه می گوید "بس" ، من قطعنامه را پذیرفتم ، دیگر کسی به خودش نمی گوید که هشت سال جنگیدیم و سختی کشیدیم چه شد؟

نقدی با اشاره به این موضوع که عده ای به مسیر آشنایی ندارند و جلو تر از ولی فقیه حرکت می کنند گفت : مسئله روشن است و هدف رسیدن به آرمان های متعالی ست ، اما برای اینکه به هدف برسیم گاهی باید مسیر را عوض کرد ، وقتی ولی را درست انتخاب کردیم ، دیگر جای تردید نیست.

وی افزود مسئله هسته ای مسئله ای بود که انتخاب کردیم ، برایش شهید دادیم  اما در این مسیر برای عده ای تردید پیش می آید چرا باید برای این مسائل هزینه بدهیم؟ وقتی به سمت قله های موفقیت در حرکت ایم بین راه عده ای خسته میشوند اینجا رهبری دستور بر توقف می دهد تا آنهایی که جا ماندند برسند ، نرمش قهرمانانه با تدبیر ولایت برای این بود که عده ای تصور میکندد دشمن کوتاه می آید بفهمند که این دشمن کوتاه بیا نیست و عده ای که از مسیر جا ماندند و خسته شدند به قافله ی انقلاب برسند.

محمد رضا نقدی با بیان این نکته که در این مسیر نباید نباید تردید کرد گفت:  به حمدلله این اتفاق افتاد و این مسئله حتی برای انسان های سفیه هم مشخص شد که آمریکا قابل اعتماد نیست . عده ای که این تردید را در ذهن ها ایجاد کردن که با معامله با آمریکا مشکل ما حل می شود باید از مردم عذر خواهی کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری که گفتند من به مذاکرات خوش بین نیستم ،  افزود امروز اگر کسی حرف از مذاکره با امریکا بزند ، همه مردم می دانند که این خائن است ، چون ما آمریکا را امتحان کردیم.

هروقت رادیو را باز می کنیم می شنویم که یه قانون و تحریم علیه ایران تصویب کردند، انگار این کنگره برای این کار تشکیل شده است.

نقدی گفت: عده ای هم با مسائل حاشیه ای تلاش بر این دارند که مردم را مایوس کنند ، باید بیدار بود و به کل جبهه نگاه کنند. انقلابی که در زیر زمین های همدان هم نمیشد در باره ی آن حرف زد ، امروز پرچمش در مدیترانه و آمریکای لاتین خورده. این جبهه را باید دید ، دشمن دارد می بیند در جای جای دنیا اسلام چه پیشرفت هایی دارد می کند. بله ، در این راه سختی میکشیم ، دشمن هم سختی می کشد ، ولی فرق ما این است که ما به اینده امید داریم ، که یک آینده خوب و مهدوی در پیش روی ماست.

وی افزود دست غیبی خداوند دائما پشت سر ملت ما بوده چرا که مردم ما همیشه در راه حق بودند. مساله پیروزی در حلب مسئله کمی نبود ، تمام قدرت ها جمع شدند  اما نتوانستند به موفقیت برسند و این مسئله بیانگر این موضوع است.

محمد رضا نقدی در پایان با گرامی داشت یاد شهید احمدی روشن گفت: احمدی روشن اگر امروز در بین ما بود توصیه اش به ما اطاعت از ولایتت فقیه بود.

و سلام علیکم و رحمه الله

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار