مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1394 - 13:05   |   کد مطلب: 16933
حجت‌الاسلام محمدیان در نشست ۳ هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی:
اسلام آمریکایی یعنی می‌شود هم با خدا و هم کدخدا زندگی کرد/ لزوم تبیین اسلام ناب برای نسل جوان
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه امام خمینی(ره) بر تبیین تفاوت اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی(ص) به ویژه برای نسل جوان تاکید داشتند تصریح کرد: اسلام آمریکایی یعنی می‌شود هم با خدا و هم با کدخدا زندگی کرد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در نشست سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی با عنوان «حافظان انقلاب» که از صبح در مصلای تهران درحال برگزاری است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) بر تبیین تفاوت اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی (ص) بخصوص برای نسل جوان تاکید داشتند.

وی ادامه داد: در اسلام آمریکایی می‌شود ایمان به خدا داشت و با طاغوت‌ها هم همراهی و زندگی کرد. یعنی هم خدا را پذیرفت هم خرما که امروز نام خرما کدخدا است. یعنی می‌شود هم با خدا هم با کدخدا زندگی کرد.

حجت الاسلام محمدیان اضافه کرد: ولی در اسلام ناب اولین گام این است که قبل از ایمان به خدا باید کفر به طاغوت داشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درادامه اظهار داشت: امروز برجام بهانه‌ای شده که عده‌ای در بوق و کرنا بدمند و مردم را به سازش در برابر سلطه دعوت کنند. البته امیدواریم برجام دستاوردهایی برای ملت داشته باشد ولی فراموش نکنیم که هزینه هایی سنگین برای مذاکرات دادیم.

وی با بیان اینکه اگر موفقیتی در برجام بود مرهون قدرت ملت ایران است، گفت: گاهی می‌گویند مذاکرات سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کرد، این خیلی بی‌انصافی است. اگر سایه جنگ از سر ملت دور است به خاطر ایستادگی ملت است.

حجت‌الاسلام محمدیان اضافه کرد: کسانی که به دنبال برجام داخلی هستند و الگوسازی از برجام را می‌خواهند، به دنبال بازگرداندن اصحاب فتنه به صحنه و هموار کردن راه سازش و دوستی با آمریکا هستند.

ادامه دارد...

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار