مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. مهر 1396 - 17:40   |   کد مطلب: 22685
در جلسه هیأت رئیسه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با مدیران ستادی، مسئولان جدید معاونت‌های این نهاد معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل ازخبرگزاری فارس، در جلسه هیأت رئیسه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با مدیران ستادی، مسئولان جدید معاونت‌های این نهاد معرفی شدند.

بنابراین گزارش، در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد، وظایف مهم و رویکرد جدید نهاد در خصوص مسائل فرهنگی دینی و سیاسی دانشگاه‌ها تشریح شد.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به طرح راهبری نهاد آن را نخ تسبیح رویکردهای جدید نهاد خواند و نهاد رهبری در دانشگاه‌ها را یک مجموعه فکری معرفتی دانست و افزود: توجه خاص به تولید و ارائه محتواهای مورد نیاز دانشگاه ها و مجموعه های فعال در دانشگاه ها از نکات مهم و اساسی خواهد بود.

در این جلسه مسئولان جدید معاونت های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سوی حجت‌الاسلام محمدیان معرفی شدند.

بر این اساس حجت الاسلام والمسلمین رستمی به عنوان معاون جدید فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها معرفی شد. گفتنی است وی پیش از این مسئولیت نهاد رهبری در دانشگاه های شریف وبوعلی سینای همدان را بر عهده داشته است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین قریشی نیز به عنوان معاون جدید آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها معرفی شد. وی پیش از این معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی نیز به عنوان مدیر کل جدید حوزه ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها معرفی شد و نیز حجت الاسلام والمسلمین تقوی مدیر سابق امور دفاتر به عنوان معاون جدید تأمین منابع انسانی نهاد رهبری در دانشگاه ها معرفی گردید.

مجتبی ابراهیمی نیز که پیش از این به عنوان مدیر امور اداری نهاد رهبری در دانشگاه ها مسئولیت بر عهده داشته است به عنوان معاون جدید اداری و طرح و برنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی شد.

گفتنی است در این جلسه از خدمات حجت الاسلام والمسلمین رنجبران معاون سابق آموزشی و پژوهشی و جناب آقای طریقی معاون سابق اداری و طرح وبرنامه تقدیر به عمل آمد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رنجبران هم به عنوان رئیس پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و جناب آقای طریقی نیز به عنوان رئیس دفتر نظارت ستادی نهاد رهبری معرفی شدند.

انتهای پیام/ چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار