مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. بهمن 1395 - 14:24   |   کد مطلب: 19254
اولین جشنواره فرهنگی و رسانه ای حیات طیبه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های آزاد، بوعلی و پیام نور ویژه دانشگاهیان استان همدان برگزار می گردد.
اطلاعیه جشنواره فرهنگی  رسانه ای حیات طیبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، اولین جشنواره فرهنگی و رسانه ای حیات طیبه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی همدان و همکاری نهاد دانشگاه های آزاد، بوعلی و پیام نور ویژه دانشگاهیان استان همدان در حال برگزاری است.

 این جشنواره در قالب موضوعات متنوعی چون؛ نماز، انقلاب اسلامی، مهدویت و انتظار، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، نوروز اسلامی، ازدواج آسان و پایدار، حیا و عفاف و حجاب و همچنین امر به معروف و نهی از منکر برگزار می گردد.

دانشجویان از تمامی دانشگاه های استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار و موضوعات خود را در قالب کانال تلگرام یا استیکر، صفحه اینستاگرام، اپلیکیشن تلفن همراه، وبسایت و وبلاگ، کلیپ، فیلم کوتاه و یا نماهنگ، و یا هم چنین در قالب عکس و تصویر به آدرس ایمیل ht@umsha.ac.irارسال کنند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار در این جشنواره از پنجم بهمن ماه آغاز و تا پانزدهم فروردین سال بعد ادامه دارد که آثار منتخب پس از بررسی و نظر داوران مربوطه، مشخص گردیده و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز  در روز بیست و یکم فروردین ماه، همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می گردد.

همچنین به اطلاع علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می رساند که برای شرکت در این جشنواره حتما به قوانین مربوط به قالب اثر خود به آدرس تلگرامی https://t.me/htnahad_umsha رجوع نمایند و پس از آگاهی از شرایط و مقررات مندرج در آن نسبت به ثبت نام و ارسال اثر خود اقدام نمایند.

انتها پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار