مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1394 - 21:11   |   کد مطلب: 16941
دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: از پیشنهاد بی‌شرمانه نمایندگان کنگره آمریکا می‌توان به هدف آن‌ها برای اجرای برجام پی برد.

به گزارش صدای دانشجو، سید مسعود حسنی، دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در همدان، گفت: از پیشنهاد بی‌شرمانه نمایندگان کنگره آمریکا می توان به هدف آن ها برای اجرای برجام پی برد.

 

وی  در ادامه افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند، آمریکایی ها تنها هدفشان از اجرای برجام ایجاد نفوذ و اختلال در نظام جمهوری اسلامی ایران و در نهایت تغییر ماهیت نظام اسلامی ماست. این پیشنهاد و درخواست آمریکایی ها در ادامه برجام و پس از اجرای بسیاری از مفاد برجام از جمله خارج کردن قلب راکتور اراک نشان دهنده نیات کثیف آنهاست؛ وگرنه اکثر کشورها و نظام ها در دنیا به این موضوع واقف هستند که انتخابات ایران از جمله دموکراتیک ترین و قانونی ترین انتخابات منطقه است و منطبق با تمام قوانین بین المللی است.

 

حسنی گفت: از این پیشنهاد بی شرمانه و نابخردانه آمریکایی ها که بگذریم عدم واکنش صحیح و مناسب دولتمردان به این موضوع است که بازهم تعامل با استکبار جهانی و انفعال در دیپلماسی خارجی در آن به وضوح قابل مشاهده است. چگونه است که کشوری مانند آمریکا در مسئله به این مهمی دخالت می کند؛ اما دستگاه دیپلماسی داعیه ی قهرمانی در دیپلماسی را نیز یدک میکشد هیچگونه واکنشی نشان نمی دهد؟

 

دبیر واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در پایان گفت: چگونه است که این دولت از هر فرصتی برای تخریب منتقدین خود استفاده می کند ؛اما نسبت به دخالت کشوری بیگانه در امور مهم کشور خود سکوت می کند؟

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار