مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. بهمن 1395 - 21:22   |   کد مطلب: 19231
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بازدید کرد.
بازدید نماینده مردم همدان از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، امیر خجسته در این بازدید که با همراهی دکتر محمد ذوالحواریه رئیس، علیرضا جمالی مدیر و مسئولان مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی انجام شد، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

 

وی در بازدید از بخش در حال تجهیز اورژانس بستری مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی، در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.  همچنین با حضور در بخش انکولوژی و اورولوژی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی؛ ضمن عیادت و دلجویی از بیماران، با کارکنان و مراجعان به گفتگو پرداخت و در جریان مسائل قرار گرفت.

 

 بازدید از بخش مراقبت‌های ویژه 1 (قائم) مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های این بازدید بود که توضیحات لازم در خصوص فعالیت این بخش و افزایش تخت‌های آن به 30 تخت با هدف ارائه خدمات بیشتر، از سوی دکتر طهماسبی رئیس بخش مراقبت‌های ویژه این مرکز ارائه شد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین با همراهی دکتر موسوی‌بهار رئیس دانشگاه از اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بازدید کرد. در این بازدید رئیس دانشگاه از اقدامات انجام شده در طرح تحول نظام سلامت، بخصوص بسته هتلینگ این طرح و بهبود فضاهای فیزیکی بیمارستان‎ها ابراز خرسندی کرد و بر جذب نیروی انسانی به دلیل افزایش حجم کاری پرستاران، تأکید کرد.

 

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص برگزاری نشست با مسئولان مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی با هدف رفع مشکلات قول مساعد داد.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار