مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. بهمن 1395 - 16:16   |   کد مطلب: 19521
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس از مدیریت موفق حوادث ناشی از برف و کولاک در استان همدان خبر داد وگفت: مدیریت به هنگام بحران موجب کنترل مشکلات شد اما با این حال باید آمادگی برای مقابله با بحران برای روزها و حوادث آتی ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، امیر خجسته در گفت‌ وگو با خانه‌ملت در توضیح عملکرد امدادرسانی و مدیریت بحران بعد از بروز برف و کولاک در استان همدان، گفت: مسئولان راهداری استان همدان در پی افزایش برف و کولاک تمام تلاش خود را به کار گرفتند و علی رغم یخ‌زدگی و لغزندگی مسیرهای ارتباطی این استان از بحران جلوگیری شد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با وجود مدیریت به هنگام بحران، شبکه برق در برخی از مناطق استان و سطح وسیعی از روستاهای استان همدان قطع شد اما به موقع و سریعا مسئله پیگیری و مشکل رفع شد.

وی با تاکید بر مدیریت خوب بحران در استان همدان به دنبال برف وکولاک روزهای اخیر، افزود: با این حال برای روزهای آتی و دوره های بعد مدیریت بحران باید آمادگی بیشتری داشته باشیم، هرچند برای روزهای اخیر هم از قبل پیش‌بینی ها صورت گرفته بود و برنامه ‌ریزی مدیریت بحران هم کاملا درست بود.

خجسته یادآور شد: به دنبال افزایش و تشدید برف و کولاک نیروهای راهداری استان در تمامی محورهای غیرشریانی، اصلی، فرعی و شبکه روستایی حضور و از منطقه بازدید کردند، همچنین نسبت به عملیات برف‌روبی و نمک پاشی در آزادراه‌های منتهی به همدان نیز پرداخته شد تا مشکلات تردد در محورهای بین‌شهری مرتفع شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم اکنون نیز نیروهای انسانی در سطح محورهای استان همدان در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار